Ga naar inhoud

sony viao pcg srx 41p


jack333

Aanbevolen berichten

normaal heb je bij je vaio een dvd met windows opgezet gekregen

maar eerst moet je in je bios instellen dat hij eerst boot van cd-player, en dan van hdd als 2e bootdevice

op die manier zal hij opstarten van de cd, en dan kun je eventueel een systeemherstel uitvoeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en u heeft hem zelf geformatteerd?

gezien andere schijven nu ook niet meer werken ga ik denken aan een defecte aansluiting in de laptop zelf?

normaal staat er wel een apparte partitie op van sony zelf.. maar die zou je zonder problemen kunnen verwijderen als je dat wilt.. daar staat meestal een soort van recovery op of drivers

Link naar reactie
Delen op andere sites

en u heeft hem zelf geformatteerd?

gezien andere schijven nu ook niet meer werken ga ik denken aan een defecte aansluiting in de laptop zelf?

normaal staat er wel een apparte partitie op van sony zelf.. maar die zou je zonder problemen kunnen verwijderen als je dat wilt.. daar staat meestal een soort van recovery op of drivers

was een duitse laptop wou um overzetten naar nederlands zodoende enigste wat ik er nog mee kan is in de bios komen weet ook niet of die wel goed is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.