Ga naar inhoud

[OPGELOST] dvd/cd brander niet zichtbaar


Gast pdeeleman

Aanbevolen berichten

Mijn dvd/cd-rom wordt niet weergegeven in "mijn computer".Hij wordt wel aangegeven in "apparaatbeheer",maar wel met een geel driehoekje(heb de drivers opnieuw geïnstalleerd,maar geen verandering).

In "schijfbeheer"is hij ook niet zichtbaar.Als ik een externe dvd/cd brander via usb aansluit,wordt hij ook niet zichtbaar.Ik werk met een Dell inspiron 1721 laptop met windows vista premium.

Weet iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Dell inspiron 1721.Via de supportservice is mijn probleem opgelost,dit kon alleen via Dellconnect,dit is een dienst die meekijkt in de computer.In het register moesten aanpassingen worden gedaan en middels unzip bestandjes en externe software installatie is uiteindelijk de klus geklaard.

In ieder geval iedereen die commentaar heeft gegeven op mijn probleem bedankt.Je kunt zelf lang gaan zoeken en de registers napluizen,maar je komt er niet zomaar uit,het is dan ook verstandig om meteen contact op te nemen met de leverancier,in mijn geval Dell.Zij hebben een uitstekende support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.