Ga naar inhoud

Ik ben raadeloos


Aanbevolen berichten

IK HEB ONLANGS MIJN GAME PC VERKLOOT DUS DIE WAS ZO ONGEVEER GESMOOKT

gelukig hat ik nog een 2de pc

het is een dell van ongeveer 3jaartjes oud of zo

draait wel goed

maar heeft hier en der wat probleemkes

bv - ik instaleerde er windows server pack 2 op die pc vint daar nu niks van weer

ik heb geprobeert te rebooten te herinstaleeren ect ect

mijn internet wilt niet doorstroomen ook niet meer

maja gelukig doet die laptop het nog :D

ok nu uitleg met de systeem namen wat er scheelt

microsoft tun minipoort-adapter #2 heeft een geel driehoekje met een uitroep teken in en code 10 bij ik kan het niet unistalen of vervangen kan geen driver vinden lol snap ik ook niet :D

ik vint niks van files weer van windows xp serverpack 2

mijn internet downstream en upostream sheelt afentoe tussen 0.02 of 1.07kb en mijn internet is altyd betaalt en genoeg voor mb internet voor 1000shitlloadse downloads te doen

mijn pc kan zelfs mijn server niet vinden :D

ik heb van ales geprobeert zoals ip praxy enz kan der niets van veranderen krijg altyd error's

dees is het belangerijkste waar ik graag jullie help voor nodig heb de rest van die rommel kan ik zerf oplossen

ale hulp is welkom

btw ben net een nieuwe hier op pc helpforum

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. hoe sta je op het moment met dit probleem..

ik zouz eggen steek de windows cd er in en doe dan een herstel.

(start op van cd, ga naar installatie.. selecteer de partitie waar je windows op staat.. en dan herstellen)

dit zal denk ik al een hoop zooi verhelpen

het heeft ale kleine dingetjes verholpen maar die groote dingen die ik opgeschreven heb zijn nog steeds niets verholpen :[

alvast bedankt mocht je nog meer weeten laat me het dan zeeker weeten

aja ik weet nog iets ik heb mijn internet op mijn laptop gestooken met de kabel en nu werlt het internet wel maar op mijn pc nog steeds niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.