Ga naar inhoud

Hoe via facebook mijn profiel beschermen na link op andere pagina?


kristof28

Aanbevolen berichten

Er heeft op facebook iemand mijn volledige naam zodus mijn facebook pagina link gezet. Ik vind dat dit niet kan en dit zie ik als een moderne schandpaal. Hoe kan ik er voor zorgen dat personen die ik totaal niet ken op mijn profiel terecht komen? Kan ik tijdelijk iedereen blokeren die mijn naam intypt en is dat dan automatisch voor gelijk wie die op mijn naam/link klikt?

Vriendelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kristof,

Rechts bovenaan, naast het uitrol driehoekje, staat een slotje met drie horizontale streepjes in (zie bijlage). Klik daar op. Er verschijnt dan een menu waar je je privacy-instellingen kan wijzigen. Voor meer informatie en uitleg, klik je op het uitrol driehoekje en daarna kan je kiezen voor 'help' of 'instellingen'.

post-27652-1417705964,0605_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kristof,

Rechts bovenaan, naast het uitrol driehoekje, staat een slotje met drie horizontale streepjes in (zie bijlage). Klik daar op. Er verschijnt dan een menu waar je je privacy-instellingen kan wijzigen. Voor meer informatie en uitleg, klik je op het uitrol driehoekje en daarna kan je kiezen voor 'help' of 'instellingen'.

Dank u, is allemaal zo simpel niet. Het staat daar vol met uitleg en vanalles en nog wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mensen op je profiel komen door op een link te klikken, dat kun je niet vermijden. Maar je kunt er wel voor zorgen (zie bericht #1) dat mensen die geen vriend van u zijn geen inhoud kunnen zien van u, zoals je foto's bijvoorbeeld... Wat je wél kunt doen is iemand blokkeren (als je klikt op het slotje met de drie horizontale streepjes > 'Meer instellingen weergeven' > in de linkerkolom 'Blokkeren') maar iedereen blokkeren is, naar mijn mening, onbegonnen werk en gaat trouwens niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mensen op je profiel komen door op een link te klikken, dat kun je niet vermijden. Maar je kunt er wel voor zorgen (zie bericht #1) dat mensen die geen vriend van u zijn geen inhoud kunnen zien van u, zoals je foto's bijvoorbeeld... Wat je wél kunt doen is iemand blokkeren (als je klikt op het slotje met de drie horizontale streepjes > 'Meer instellingen weergeven' > in de linkerkolom 'Blokkeren') maar iedereen blokkeren is, naar mijn mening, onbegonnen werk en gaat trouwens niet.

Vriendelijk bedankt voor al de uitleg! Ik zal het zo doen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.