Ga naar inhoud

fout code -> stop 0x000000ED (0x81294860,0xc0000032,0x000


Dr4c

Aanbevolen berichten

Hi iedreen

ik heb namelijk het volgende voor ik heb ne laptop "pacard bell" IGO 5000 serie

als ik opstart krijg ik na 2 sec en blauwscherm met volgende code --> stop 0x000000ED (0x81294860,0xc0000032,0x00000000,0x00000000

wie weet hier raad mee ?

ik kan niks doen geraak nie in veiligmodus opstarten gaat langs geen kanten en pacard bell kan mij helpen mits onkosten aangezien mijn toestel nie in garantie meer is en die zijn nie zo goedkoop :cry:

weet iemand raad pleas help my out

ty

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://forum.packardbell.com/nl/search.php?mode=results

kweet nie als er daar een oplossing op staat

typ bij zoeken in:

stop 0x000000ED (0x81294860,0xc0000032,0x00000000,0x00000000

edit: ik denk dan die topics van u zijn?

ganondorf?

hahaha idd die heb ik daar geplaatst maar zo als je ziet geen oplossing :cry: of ze willen ze nie geven stupids van pacard bell boellekes

Link naar reactie
Delen op andere sites

STOP 0x000000ED (0xaaaaaaaa,0xbbbbbbbb,0xcccccccc,0xdddddddd)

STOP 0x000000ED = UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Damaged File System

If the second or thirth parameter (0xbbbbbbbb) of the Stop error is 0xC0000032, then the file system is damaged.

If this is the case, restart the computer to the Recovery Console, and then use the chkdsk /r command to repair the volume. After you repair the volume, check your hardware to isolate the cause of the file system damage.

To do this, use the following steps:

1. Start your computer with the Windows startup disks, or with the Windows CD-ROM if your computer can start from the CD-ROM drive.

2. When the Welcome to Setup screen appears, press R to select the repair option.

3. If you have a dual-boot or multiple-boot computer, select the Windows installation that you want to access from the Recovery Console.

4. Type the administrator password when you are prompted to do so.

NOTE: If no administrator password exists, press ENTER.

5. At the command prompt, on the drive where Windows is installed, type chkdsk /r, and then press ENTER.

6. At the command prompt, type exit, and then press ENTER to restart your computer.

  • Oorzaak
    Vanwege de optimalisering van het schrijfpatroon op IDE-schijfstations worden gegevens soms niet in de juiste volgorde geschreven door de cacheroutines om ervoor te zorgen dat gegevens zo snel mogelijk naar de schijf kunnen worden geschreven, afhankelijk van de locatie van de gegevens op de schijf. Hierbij wordt een timingvenster geopend wanneer kritieke tabellen van het NTFS-schijfsysteem beschadigd kunnen zijn als een schrijfbewerking niet is voltooid. In het verleden heeft Microsoft aanbevolen om de cache op IDE-stations uit te schakelen bij programma's waarvan kritieke gegevens op de schijf zijn opgeslagen of in situaties waarbij de globale snelheid iets kan worden verlaagd. Bij programma's met kritieke gegevens moet u mogelijk SCSI-stations gebruiken omdat hiermee gegevenstransacties beter worden geregeld.

Is dat die laptop waarover je het al eens had, die niet kon booten via cd enzo en geen diskette station had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het mogelijk om de laptop te verbinden met mijn pc en dat ik mss zo kan oplossen ??? heeft iemand en idee ??zoja dan moet ik me zo kabeltje aanschafen maar dan moet ik er wel zekers van zijn dat het gaat . want anders kost het me alleen maar geld en leven is al duur genoeg :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt met xp zeker booten via lan maar zit bij packard bel niet de recorery console verborgen op een hidden partititie van de HD

Wel lullig he' zult moeten booten via usb stick met een versie van pq magic of een soortgelijk partititie progje om daaraan te geraken he'

Weet niet hoe oud die laptop is ????

:evil: :?: :evil:

packard bell het moet niet goed zijn als het maar duur is he' :!: :!: :idea: :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.