Ga naar inhoud

Computer erg sloom bij nieuwe grafischekaart


OJnl15

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb een best groot probleem. Ik heb in Januari een Packard bell computer gekocht (IMEDIA J9250 AIO met Vista en IntelCore2 CPU 2.00Ghz, 2,0 GB RAM). en er zat een grafischekaart ingebouwd maar k heb gelijk een nieuwe erbij gekocht omdat hij niet zo goed was. Na ongeveer een half jaar is tijdens het spelen van een spel die grafischekaart gecrasht en dus was hij kapot. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel. Na een tijd gewacht te hebben kreeg ik een nieuwere grafischekaart. (NVIDIA 9500 GT). eerst mn pc uitgezet en alle stekkers los en toen heb ik hem erin gedaan. maar toen ik hem eenmaal ging opstarten ging mijn computer echt HEEL erg sloom. Bij het opstarten al en bij het bureaublad. (ik heb ook nog even bij Systeembeheer -->systemen gekeken en daar was hij de hele tijd processen aan het starten en afsluiten, misschien heeft dat er iets mee te maken). Heb ook nog een oudere grafischekaart van mn broertje erin gedaan maar daar doet hij precies hetzelfde. (heel sloom).

Wat kan ik doen? of is mijn PCI slot gewoon kapot?

Alvast bedankt,O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.