Ga naar inhoud

Welke nieuwe processor


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Hallo iedereen

 

Ik heb nu mijn processor(A8-6600k) binnen gekregen en voor dat ik hem verplaats moet ik nog mijn moederbord updaten en zo ja waar? Ik heb een nieuwe Heat-Sink erbij dus moet ik ook nieuwe lijm of wat dat spul ook is erop smeren want er zit toch ook al wat op de onderkant van de nieuwe heat-sink. Ik zit op zolder en hoe moet ik dan mijzelf aarden hier? De verwarmingsbuis aanraken blijven aanraken? Hopelijk kunnen jullie snel antwoorden want ik wil hem graag vandaag erin zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een keer de aardestekker in je stopcontact aanraakt of een ander aardepunt (soms je radiatorbuis) dan kan je hem daarna loslaten en aan het werk gaan.

Als er koelpasta onderop de nieuwe heatsink zit hoef je natuurlijk geen nieuwe pasta op de processor te smeren.

 

Om er zeker van te zijn zou je je BIOS kunnen updaten, je kan ook zien welke versie je hebt door nu in je bios te kijke, dit staat meestal onderaan weergegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.