Ga naar inhoud

andere Resolutie


Robinho

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb een script gemaakt met Css alles netjes in het minden van mijn beeld

ik dit in mijn script

position: absolute;

top: 30px;

left: 275px;

width: 707px;

height: 150px;

maar als je op een ander pc kijkt met een groter beeld staat het niet meer in het midde! wat moet ik verandere heeft iemand hier een script voor ??

ik wil voor de duidelijk heid dat bij elke soort beeld of het groot of klein is alles in het midden komt en niet aan de zijkant.

Groetjes Robinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou gewoon de uitlijning in het midden zetten

als je met DIV's werkt:

<div align="center" style="width:800px"> inhoud </div> (als je een standaard breedte wilt hebben)

of

<div align="center" style="width:90%"> inhoud </div> (als je een procentuele breedte wilt hebben, eentje die zich aan het scherm aanpast)

de code die in style="" staat.. kun je in je stylesheet zetten. en dan aan de DIV een class="" hangen...

als je het met tabellen doet.. is het ongeveer hetzelfde.. maar dan heb je geen stylesheet of style="" nodig... dan zet je het gewoon zo:

<table border="0" align="center" width="800px">  
<tr>
<td></td>
</tr>
</table>
(voor als je een standaard breedte wilt hebben)

of

<table border="0" align="center" width="80%">  
<tr>
<td></td>
</tr>
</table>
(voor als je een procentuele breedte wilt hebben, dat hij op het scherm aangepast staat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.