Ga naar inhoud

Audio Qualiteit Veranderd Zonder Enige Reden


Raigara

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds een tijdje heb ik last van dat soms zonder enige reden de audio qualiteit van mijn geluid veranderd.
Dit gebeurt meestal tijdens het gamen en/of youtube kijken (dit zijn de momenten dat ik het merk dat het veranderd, kan ook op andere momenten gebeurenmaar nog niet gemerkt).
Waneer dit gebeurt lijkt wel of mijn volume een tikje naar beneden gaat en het geluid heel "plat" klinkt, net of alle kracht uit het geluid is.

Ik heb de driver voor mijn onboard geluid al geupdate naar de nieuwste die beschikbaar is maar nog steeds doet het probleem zich voor.
Het gebeurt niet elke dag en het komt zo op uit het niets.

Specs:
MSI B85M-G43
Asus DirectCUII GTX 770
Kingston HyperX red 8GB 1600Mhz
750 watt voeding
en mijn speakerset is een Logitech X-530

Waar zou dit aan kunnen liggen? ik heb niks via google kunnen vinden.

Met Vriendelijke Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle kabels al eens ge herplaatst maar het blijft zich dan voor doen.

Meestal als ik mijn PC afsluit en weer herstart (Ik heb een contactdoos die alles uitdoet als de master socket geen stroom meer vraagt) dan doet deze het meestal wel weer.

Het rare is ook dat dit niet elke dag gebeurt. Het gebeurde vorige week zaterdag > woensdag en gisteren (zondag).

Ik zal de volgende keer als het gebeurt eens proberen mijn speakers alleen van het stroom te halen om te kijken of dit het verhelpt.

Ik hoop inderdaad dat het aan de speakers ligt en niet aan het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.