Ga naar inhoud

WD Externe harde schijf niet zichtbaar in verkenner !!


bara12

Aanbevolen berichten

OK, werden deze berichten door deskundigen geplaatst want

Maak een opstartdiskette. Ga hiervoor eventueel naar www.bootdisk.com

> gebruik het commando F-DISK of FORMAT / ga naar de juiste drive letter en formatteer de boel en kies daarbij voor Fat32

PATAAT, zoals ze hier bij ons zeggen, is onmogelijk, gaat nooit lukken, zelfs niet met partition magic

Mijn vraag is, heeft jouw externe HD nog ergens aan een andere PC of laptop aangeplugd geweest ?

Hier is duidelijk sprake van amateurisme. Ken je het verschil tussen Fdisk en format

Partition magic is een programma om partities aan te maken, en achteraf kun je kiezen in welk formaat je de partitie gaat formatteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heeft geen zin, schijf + data is helaas verleden tijd... Je kan hem een weekje door laten gaan in de hoop dat er wel nog leesbare stukken tussen zitten, waar je dan wel nog data van kan terughalen, maar ik geef je eigenlijk weinig kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de screenshot eens bekeken, en merk op dat de externe HD geen schijfletter heeft toegewezen, ik vermoed dus dat dit het probleem is.

Zie in screenshot hoe mijn externe schijf een stationsletter heeft toegewezen

post-255-1417703788,9938_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als datarecovery programma's bepaalde sectoren niet kunnen lezen, dan is je harde schijf defect hoor.

Voor die programma's zijn driveletters totaal onbelangrijk, zelfs partities moeten er in principe niet eens op staan (schijf mag vb geformatteerd zijn, die lezen gewoon de data terug in die er voor de format op stond)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.