Ga naar inhoud

Lacie LaCinema bestanden niet meer toegankelijk


Sam Buru

Aanbevolen berichten

Ik heb eindelijk een paar uur tijd gevonden om me nog eens met die schijf bezig te houden.

Goede nieuws is dat GetDataBack idd die filmpjes vind.

Slechte nieuws is dat ik een sleutel nodig heb om die filmkes te kopieren en dat die vrij duur is.

Bijkomend kan ik nu ook niet meer met dat ander programma ( stellar phoenix ) die filmpjes terug vinden...

Maar ze zijn dus recupereerbaar... Mss nog een ander programma proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, na een nacht en voormiddag scannen heb ik het grootste deel van de filmpjes terug...

Er zijn er nog enkele die ik niet terug vind, dus ik vermoed dat die verloren zijn.

Volgende vraag wordt dan : kan ik die harde schijf zonder meer formatteren?  Ik vermoed dat ik best NTFS gebruik?  (Van fabriek af stond er FAT32-indeling op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan naar mijn meing het beste NTFS gebruiken in verband met de ondersteuning van grotere bestanden.

 

Betreft het wel of niet doen van het formatteren, als je de dingen terug hebt die je terug wou dan zie ik niet in waarom je het niet zou doen, je hebt immers alle data terug zo ver dat mogelijk was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.