Ga naar inhoud

witte kleuren zijn nu blauw gestreept


peterpruydt

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn vriendin heeft over een maand of 2 een nieuwe laptop gekocht.

Nu gisteren bij het opstarten bleek dat haar witte kleuren iriterend blauw gestreept geworden zijn.

Alles wat wit is is nu licht blauw, tektsvlakken, wit in foto's wit in icoontjes enz...

We hebben al de instelling van het beeldscherm enzo gecontrolleerd maar alles staat zoals het moet.

De laptop is een Packard Bell Sj51. Beeldkaart is een GeForce7000M / NForce 610M.

Is er iemand die dit probleem ook al voor gehad heeft en weet hoe dit kan opgelost worden?

Alvast hartelijk dank.

Mvg Pruydt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeert om de nodige drivers van de site van nvidea te downloaden, en deze te installeren? Misschien lost dit je probleem op.

Normaal gezien installeren deze drivers ook terug een "normaal" kleurprofiel, en zou dit je probleem moeten oplossen.

Als dit je probleem niet oplost, zou ik eens gaan kijken naar de hardware. Heeft de laptop misschien een hare schok te verwerken gekregen? Is hij misschien ergens van af gevallen? Een klein schokje kan soms al genoeg zijn om een draadje van de flatcable een slecht contact te laten maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit je probleem niet oplost, zou ik eens gaan kijken naar de hardware. Heeft de laptop misschien een hare schok te verwerken gekregen? Is hij misschien ergens van af gevallen? Een klein schokje kan soms al genoeg zijn om een draadje van de flatcable een slecht contact te laten maken...

Inderdaad Stijn, denk net zoals jij ook in die richting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.