Ga naar inhoud

Google Chrome, Safari, IE E.T.C Vervelend langzaam


Aanbevolen berichten

Hallo Jackson,
 
Wanneer is het probleem teruggekomen? Ging het voordien aanzienlijk beter? Heb je intussen iets geïnstalleerd of gedownload...(eerlijk)?
De problemen staken de kop op NA het maken van de logjes vermoed ik?

Start de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

fixlist.txt

 





Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en kopieer onderstaande code volledig:
 
Script ZHPFix
[HKCR\CLSID\{320AF880-6646-11D3-ABEE-C5DBF3571F49}] (SavePass)   =>PUP.CrossRider^
O67 - Shell Spawning: <.html> <ChromeHTML>[HKCU\..\open\Command] (.Not Key.)
O3 - Toolbar\WebBrowser: (no name) - [HKCU]{724D43A0-0D85-11D4-9908-00400523E39A} Orphan sleutel
M0 - MFSP: prefs.js [dannywintjens - c3sqde0w.default] http://www.trovi.com  =>Hijacker.TroviCom
M2 - MFEP: RegExtension {22119944-ED35-4ab1-910B-E619EA06A115} . (...) -- 
shortcutfix
emptytemp
emptyflash

ZHPFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik de snelkoppeling 52c005670d732-ZHPFix.pngZHPFix op het bureaublad.
  • Druk op de knop "Import"
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent
  • Voeg het logbestand met de naam "ZPHFix[r1].txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Vermoedelijk zullen we enkele stappen moeten herhalen, maar goed, daar komen we dan wel toe.

Zolang de behandeling hier loopt wil ik je wel vriendelijk vragen geen nieuwe programma's te installeren tenzij uiterst noodzakelijk. Meld het dan ook even in dit topic welk programma je geïnstalleerd hebt aub.

 

Zeker alles wat betreft downloaden of het bezoeken van minder betrouwbare websites wil ik ten sterkste afraden. Zolang de behandeling niet afgerond is loopt je computer een beveiligingsrisico en staan we zo weer bij af.  :mellow:

aangepast door Mako
Logjes zonet geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Jackson,

 

Laat AdwCleaner nog even opnieuw lopen aub, evenals MalwareByte's Anti-Malware (MBAM). Voeg beide logbestanden toe aan je volgende bericht.

 

Maak daarna (als laatste) een nieuwe scan met Farbar Recovery Scan Tool (FRST).

 

Laat eveneens maar weten hoe de computer zich al gedraagt na deze 3 extra scans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Vermoedelijk zullen we enkele stappen moeten herhalen, maar goed, daar komen we dan wel toe.

Zolang de behandeling hier loopt wil ik je wel vriendelijk vragen geen nieuwe programma's te installeren tenzij uiterst noodzakelijk. Meld het dan ook even in dit topic welk programma je geïnstalleerd hebt aub.

 

Zeker alles wat betreft downloaden of het bezoeken van minder betrouwbare websites wil ik ten sterkste afraden. Zolang de behandeling niet afgerond is loopt je computer een beveiligingsrisico en staan we zo weer bij af.  :mellow:

Hallo Mako, was ik idd vergeten te vermelden, bij mijn weten zijn er GEEN nieuwe programma's geinstalleerd of gedownload buiten die van u en vandaag mijn spel opnieuw die gecrashed was van de betrouwbare bron (Steam) en de multiplayer van de steam bron.

 

ik ga nu uw andere opdrachen uitvoeren.

mvg.

aangepast door JacksonPearce
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.