Ga naar inhoud

andere videokaart voor GTA San andreas?


hardcorebas

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb twee AGP sloten, en ik heb dus een TV Kaart een breed slot in het midden en twee smalle slotjes aan de buitenkant en allemaal even laag.

300px-Pci-slots.jpg (hier heb ik er dus 2 van, 1 voor mijn netwerkkaart en 1 voor mijn TV kaart) maar welke sloten van videokaarten en AGP sloten passen in dit slot?

en kan ik een videokaart plaatsen inplaats voor een tv kaart? ik denk van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn pci-sloten ;) 2 AGP sloten ga je naar mijn weten ook niet tegenkomen op een moederbord.

Kan je anders eens een foto trekken van de binnenkant van je pc? Dan kan ik zien of er een AGP slot aanwezig is (kan zijn dat er zelfs geen AGP of pci-e slot aanwezig is, dan kan je het vergeten om daar een redelijke videokaart in te steken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Documents and Settings\bas\Mijn documenten\Foto 0114.jpg deze is van mijn slot. (moet je wel ff in de site balk zetten) maar ik weet at er allemaal in dit slot kan.

C:\Documents and Settings\bas\Mijn documenten\Foto 0113.jpg en deze is van mijn TV Kaart. (moet je ook ff in de site balk zetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan helaas (of gelukkig) niet op je harde schijf kijken, dus ik kan die links niet direct gebruiken.

Wat je best doet; bij de quickreply onderaan klik je op "meer opties". Dan kom je in een venster uit waar er logischerwijs meer opties zijn.

Bovenin het venster waar je je bericht in kan tikken zie je 2 balken met allerlij tekentjes staan. klik daar op het paperclipje. Er gaat een popup open. Klik draar op browse onder het kopje "bestanden vanaf je computer" en link naar je eerste foto, klik eronder nogmaals op browse en link naar je tweede foto. Klik dan op de knop uploaden. Dan kan ik de bestanden hier op het forum zien.

Het zou verkeerd zijn dat je direct kan op iemands harde schijf kijken, dan zou je eigenlijk geen privacy meer hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn beiden pci sloten.

Het enige wat ik kan doen is je ontgoochelen, daar past geen enkele snelle videokaart in. Voor zover ik weet zijn de FX5200's de laatste videokaarten uitgebracht op pci, en dat zijn nu niet direct snelheidsmonsters... Heb je geen enkel ander slot op je moederbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.