Ga naar inhoud

bekijken van you tube filmpjes lukt niet meer


Alifke

Aanbevolen berichten

Ik heb een tablet van Medion Lifetab E10320.

Sinds enkele weken (ik vermoed na een update van you tube) kan ik geen you tube filmpjes meer bekijken.

bvb. wanneer ik een video van een krant wil bekijken. Krijg ik steeds een Mozilla crash.

Ik kan dan een crashrapport verzenden. Dat doe ik steeds maar het probleem is al meer dan een maand bezig.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Ik heb deze voormiddag Mozilla firefox opnieuw geinstalleerd. Ik dacht dat mijn probleem dan mss was verholpen. Niet dus.

Ik ben op internet gaan kijken. De laatste versie van adobe flashplayer voor android zou van juni 2013 zijn. Aangezien ik tablet heb aangekocht in mei 2014, neem ik aan dat dat de laatste versie is. Hoe kan ik dat zien op mijnen tablet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape

ik heb uiteraard de "firefox for Android" geïnstalleerd.

Zoals ik reeds in bericht 1 meldde, heeft het altijd gewerkt maar sinds een maand niet meer.

Ik heb HTML5 eveneens geïnstalleerd maar daar is het probleem ook niet mee opgelost.

Ik heb op aanraden van Captain Kirk het in een andere browser geprobeerd en daar lukte het wel mee maar aangezien ik steeds met firefox werk, is het handig dat het ook in firefox lukt.

Ik heb firefox vorige week hergeïnstalleerd.

aangepast door Alifke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.