Ga naar inhoud

USB 3.0 Host Card doet het niet meer


tbeer

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje een USB 3.0 Host Card in mijn pc gestoken op een PCI-E poort maar opeens herkend mijn pc die niet meer?

 

Hoe zou dit komen? Ik heb de kaart al eens losgekoppeld en terug aangesloten maar geen oplossing ..

 

De driver heb ik ook al herinstalleerd maar helpt niet?

 

Die kaart is aangelosten met een SATA kabel voor stroom.

 

Voordien werkte dit allemaal perfect, als ik een harde schijf ofzo erin stak, dan herkende de pc dit meteen.

 

Nochtans brand er wel een rood lampje op die usb 3.0 kaart dus die zou wel stroom moeten krijgen etc?

 

Hoe kan ik dit oplossen of nakijken wat het probleem is aub?

 

Reeds dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt waarschijnlijk tussen loshalen en weer vastzetten niet de pc herstart, weer afgesloten en toen pas de kaart opnieuw geplaatst?

ga anders configuratiescherm-apparaatbeheer, selecteer daar je usb3kaart, rechtsklik en kies 'verwijderen' (heet soms: installatie ongedaan maken)

schermen netjes afsluiten en de pc herstarten.

bij de herstart zal windows de kaart als nieuwe hardware herkennen en nagelnieuw installeren.

 

overigens: usbpoorten zijn nogal kwetsbaar voor ruw in/uitpluggen of een stoot tegen een ingestoken plug. je kan eens visueel installeren met een scherp lampje of de pooltjes in de ingang nog wel keurig rechtstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt waarschijnlijk tussen loshalen en weer vastzetten niet de pc herstart, weer afgesloten en toen pas de kaart opnieuw geplaatst?

ga anders configuratiescherm-apparaatbeheer, selecteer daar je usb3kaart, rechtsklik en kies 'verwijderen' (heet soms: installatie ongedaan maken)

schermen netjes afsluiten en de pc herstarten.

bij de herstart zal windows de kaart als nieuwe hardware herkennen en nagelnieuw installeren.

 

overigens: usbpoorten zijn nogal kwetsbaar voor ruw in/uitpluggen of een stoot tegen een ingestoken plug. je kan eens visueel installeren met een scherp lampje of de pooltjes in de ingang nog wel keurig rechtstaan.

 

Mja het rare is dat die usb 3 kaart niet eens meer in apparaatbeheer staat? En ik heb al meermaals herstart, windows herkent het niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.