Ga naar inhoud

Tabel powertrainingsprogramma 2015 --> wekelijkse afdruk maken


franklesco

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Mijn kennis van excel is helaas beperkt maar ik leer graag bij.

 

Ik heb een "Trainingsprogramma" opgemaakt in een tabel, dit is het eerste werkblad in bijlage.

 

Het weeknummer staat bovenaan op een rij in het geel.

Op het eerste werkblad vind je oranje blokjes met een nummer, dit zijn de uit te voeren oefeningen in de betreffende week.

De nummers in de blokjes zijn verder van geen belang, de legende vind je terug onderaan.

 

Het tweede werkblad is een rooster met week 1 door mij ingevuld - "Week X (afdruk)"

De gegevens in het rooster komen automatisch uit het eerst werkblad door de door mij gebruikte formules.

De gegvraagde gegevens zijn:

- Welke oefening

- Welk apparaat (barbell, cable, machine, ...)

- De lege velden dienen om het gebruikte gewicht in te vullen op de training

 

Nu wou ik graag een ingevuld weekrooster in het blad "Week X (afdruk)" als ik in het gele vak bovenaan een weeknummer invul met de gegevens uit de tabel.

 

Alvast hartelijk dank.

Frank

 

 

 

PowerTrainingsSchema .xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de bijlage verbeterd/aangepast om de dagen die moeten overgebracht worden uit de tabel naar het Week X werkblad in één oogopslag duidelijker te maken.

 

Vervolgens heb ik mijn vraag opnieuw geformuleerd.

 

Vraag:
Nu wou ik graag een ingevuld weekrooster in het blad "Week X (afdruk)" als ik in het gele vak bovenaan een weeknummer invul.

De bedoeling is dat dit vervolgens automatisch aangevuld wordt met de gegevens uit de tabel.

Als je hier nu week 2 invult zul je zien dat dit niet werkt, en dat is dus het punt waar ik vastgelopen ben.

 

Alvast dank,

Frank

PowerTrainingsSchema.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.