Ga naar inhoud

problemen na herinstallatie windows 8 met updates


snoepie

Aanbevolen berichten

hoi,

 

mijn naam is cris en ik heb voor de eerste keer mijn pc heringestalleerd en ik krijg de melding (steeds): fout bij configureren van windows updates,wijzigingen ongedaan maken.

ik heb dit nu al zo een 4tal maal na elkaar ..het uitvoeren van het microsoft fix it helpt ook niet :-(

ik zou heel graag hebben als jullie mij willen helpen met dit probleem op te lossen.

 

dank u cris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wanneer u de Windows-updates probeert te installeren, wordt het volgende foutbericht weergegeven:

Fout bij het configureren van Windows-updates. Wijzigingen worden teruggezet. Zet uw computer niet uit.

Opmerking: Als dit probleem optreedt, duurt het ongeveer 30 minuten om de wijzigingen ongedaan te maken. Vervolgens geeft het systeem het Windows log-in scherm weer.

Dit lees ik bij MS!

 

 

Gebruik de volgende methoden, te beginnen bij de bovenste, om dit probleem op te lossen. Als het probleem hiermee niet is opgelost, klikt u op de volgende methode.

20x20_grey_minus.pngStart de computer opnieuw (alleen Windows 8)
Als u Windows 8 wilt herstarten, voer dan de volgende stappen uit:
  1. Of door de in de rechterbovenhoek van het scherm (als u een muis, verplaats de aanwijzer naar de linkerbovenhoek rechterhoek van het scherm), en tik vervolgens op of klik op Instellingen.
  2. Tik of klik op energie, en tik vervolgens op of klik op opnieuw opstarten.
  3. Probeer de Updates voor Windows opnieuw te installeren.

 

Denk dat het over Win8 gaat,inderdaad moet je dan heel veel updates doen voor je Win8.1 hebt,of heb je altijd maar Win8 gebruikt?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.