Ga naar inhoud

Help me A.U.B


geordieke

Aanbevolen berichten

ik heb problemen met mijn pc. ik wil spelletje spelen (bv rakion of zo een 3D spel) als ik dat en andere spelletjes speel dan gaat mijn beeld niet zoals het moet zijn want dan gaat het is schokjes verder en zo kan ik niet spelen ik heb een mobile intel®965 express chipset family ik weet niet of dat daar iets mee te maken heeft maar ik heb dus een intel graphic card Plz help me ik wil zo graag spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel onboard graphics zijn niet geschikt om serieus mee te gamen.

Dat hangt niet van het geheugen af, maar van de snelheid en de functionalitiet van de grafische processor

het lijkt me dus niet dat je kan gaan gamen met deze chip... simpelweg omdat deze daar niet voor bedoeld is.

is het overigens een pc.. of een laptop?

en kijk ook eens op can you run it Can You RUN It?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rakion zou inderdaad nog redelijk moeten gaan met een dergelijke kaart.

- Hoe staan je instellingen? Zet eens alles van kwaliteit op het minste, en je resolutie op het laagste? Krijg je nu vloeiend beeld?

- Heb je de laatste drivers van je videokaart geinstalleerd staan?

- Hebben jullie dezelfde windows?

- Welk antivirus heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb Rising antivirus mijn vriend heeft ook windows vista en ik heb alles omlaag gezet op rakion maar het blijft het zelfde ik denk dat ik een nieuwe chip nodig heb graphic card en ik heb alles op de laatste driver maar als er iets is waarmee ik mijn graphic card kan beteren dan zou ik dat graag weten dank je voor je hulp

als dit meer info is of als ik hier mee beter kan geholpen worden ik heb een HP G7000 alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is er niet echt iets dat je kan doen. Je hebt een laptop, daarbij kan je geen grafische kaart verzwaren. Het enige wat je zou kunnen doen is deze laptop verkopen & een andere aanschaffen, maar dat is echt wel extreem voor een game te kunnen spelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

in een laptop kan je geen grafische kaart veranderen, dus er zal helaas niets aan te doen zijn.

Die onboard grafische kaarten van intel zijn eigenlijk enkel geschikt voor kantoortoepassingen (dat is dan ook hun ontwerpdoel; kantoortoepassingen kunnen draaien maar zo weinig mogelijk stroom verbruiken). Dit wordt gedaan om kosten te besparen. Ten eerste is het goedkoper om een basischip te produceren dan om een geavanceerde te maken, en ten tweede verbruikt een losse grafische kaart gemakkelijk 5x zo veel of zo'n chip van intel zelf (en als je spelletjes speelt kan dat makkelijk 10x zoveel worden). Hierdoor zou er een zwaardere batterij in het toestel moeten, en zouden er duurdere koelelementen gebruikt moeten worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan niet. Zélfs al zou je pc een MXM slot hebben, dan nog mag je rekenen op 4à500€ voor een grafische kaart voor een notebook zonder dat ze gemonteerd is (als je ze al vindt, vaak moet je al connecties bij notebookproducenten hebben eer je aan dergelijke kaarten raakt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.