Ga naar inhoud

Linux gaming


Aanbevolen berichten

Unreal Tournament 99 en Quake 3 lopen perfect hier op Linux met een Pentium 3 866Mhz processortje, 1GB ram, en nvidia mx 400.

UT99 loopt gewoon op linux, en Quake loopt via Wine.

Maar volgens mj draait dat op bijna elke pc, Rainbox Six vegas:Ravenshield werkt totaal niet op linux, lukt alleen op XP.

Het zou mij verbazen als er nog maar IETS van deze games draait op een Acer One.

Mij lukt het niet om Battlefield 2, CoD1 ofzo op de laptop te draaien.

En ik heb een Intel pentium dual-core T3200 (2Ghz),4GB ram dat is al iets beter dan die Atom.

En die lijst die Masters gepost heeft zijn allemaal vrij oude games(niet allemaal).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare vind ik wel dat Battlfield 1942 maar een 500 Mhz processor nodig heeft (laptop heeft 1600 Mhz) en maar 128 MB geheugen (laptop heeft 512 MB). Ook heeft hij maar een videokaart van 32 MB nodig (laptop heeft 128 MB)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 500Mhz processor voor Battlefield 2142?

Lijkt me niet, je moet een Pentium 4 of Athlon XP, en voor zover ik weet zijn er geen van 500Mhz.

Als je wil zien of een game gaat draaien kan je best eens naar deze website gaan, en het spel selecteren.

hij maar een videokaart van 32 MB nodig (laptop heeft 128 MB)...

Mijn laptop ook, maar dat zegt niet veel.

Het is het type grafische kaart dat uitmaakt, en jij hebt een te trage...

Op mijn laptop gaat Battlefield niet draaien, alles is goed, behalve grafische kaart, en laat dat nu juist hetgene zijn waarmee je gamed;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 500Mhz processor voor Battlefield 2142?

Lijkt me niet, je moet een Pentium 4 of Athlon XP, en voor zover ik weet zijn er geen van 500Mhz.

Als je wil zien of een game gaat draaien kan je best eens naar deze website gaan, en het spel selecteren.

Mijn laptop ook, maar dat zegt niet veel.

Het is het type grafische kaart dat uitmaakt, en jij hebt een te trage...

Op mijn laptop gaat Battlefield niet draaien, alles is goed, behalve grafische kaart, en laat dat nu juist hetgene zijn waarmee je gamed;-)

We hebben het hier over Battlefield 1942 en niet 2142... daar zit wel ff een vershil tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.