Ga naar inhoud

[OPGELOST] photoshop op macbook pro alu


Aanbevolen berichten

ik heb alles geprobeerd de CS3 die moest je pachen om op leopard te kunnen laten werken

en de CS4 die je kan downloaden op de website en die werkt ook niet ik krijg een melding dat de installatie niet kan door gaan om dat hij de installatie niet kan door laten gaan om dat het niet de juist installatie is

ik heb geen een intel laptop van apple

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Nou het is bekent dat de patch... eeuh zelfs je mac met een trojan kan opzadelen..

Als je gehackte software gebruikt.. maak je altijd kans dat jezelf gehackt wordt.

Wees gewoon voorzichtig met zoiets.. het lijkt altijd mooi.. maar weet je niet hoe het daadwerkelijk werkt... vraag dan eerst ergens op een site of het veilig is..

Op de meeste mac-sites staat binnen een paar minuten al of het werkt of niet..

en moet je je wachtwoord invoeren, bij een programma patch.. :) weet je al dat er iets meer loos is..

Anders installeer Little snitch.. dit controleert je uitgaande verbindingen op het internet.. en voorkomt dat je onwetend met iemand vreemds te maken krijgt..

En dit soort programma's bestaan niet voor een PC, op zo een eenvoudige manier. :D

:) sees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.