Ga naar inhoud

Muis


bullseye

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen een nieuwe draadloze muis gekocht van Logitech

http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/3295&cl=be,nl dis dus :)

De eerste dag werkte die goed, geen problemen ermee.

Maar gisteren begon die vanzelf dingen te kopieren zonder dat ik erop klikte of zo, en als ik op iets klik moet ik soms 3 keer klikken voor hem iets doet.

Heb wel gemerkt dat als ik een tijdje niet met de pc bezig ben dat die muis dan goed werkt in het begin, maar na een half uur of zo begint die raar te doen. :stupid:

Ik gebruik die voor mijn pc met windows xp erop.

Aan wat zou het kunnen liggen? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx voor u reactie

Er zat geen cd bij, maarheb juist op de site software van die muis geinstalleerd.

Hopen dat het daarmee opgelost is...

Vreemd dat er geen software bij zat; maar bij elk stuk hardware dat je aanschaft is het handig om software te installeren.

Weet je al of het werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat er geen software bij zat; maar bij elk stuk hardware dat je aanschaft is het handig om software te installeren.

Weet je al of het werkt?

Ging weer een tijdje goed tot nu, die selecteert weer van alles zelf, en als ik zelf iets wil selecteren wil die soms ook niet werken :s ik versta er niks van.

Toch raar voor een muis van 30 euro :(

Of zou het iets te maken hebben met omdat het een muis is voor een notebook? Want ik gebruik die nu voor de pc. Zou het daar aan kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens of er niet toevallig ergens een builtje tussen je knoppen, je scrol wieltje. of in je lens zit.. dit kan soms ook voor vreemde dingen zorgen.

leg anders eens iets onder de muis en kijk of hij dan wat normaal doet terug.

anders zou je er toch mee terug moeten gaan.. en zonder een aankoop bon zou dat best eens moelijk kunnen gaan wordenvrees ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze in de mediamarkt moeilijk doen;

Logitech zijn supportafdeling is schitterend. op de site zelf kan je normaal controleren of een toestel nog onder de hardwaregarantie van logitech zelf valt (wat wel zo zal zijn als het nog maar nieuw gekocht is), en dan kan je het bij logitech zelf omruilen. dit zal natuurlijk iets van verzendingskosten met zich meebrengen, maar het zal toch nog altijd minder zijn dan de aankoopprijs van je muis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.