Ga naar inhoud

Windows 8, Office 10, Wordprobleem


12ejordan

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn Word heeft een probleem; als ik typ, dan gebeurt er niets, en dan na een aantal seconden komen alle woorden in één keer op het scherm te staan. Daarna kan ik dan weer normaal typen, dus dat de letter op het scherm verschijnt als ik hem indruk, maar na enige tijd doet hetzelfde probleem zich weer voor en moet ik wachten tot ik verder kan. Dit gaat zo aan de lopende band.

Er zit dus steeds een wachttijd tussen het typen en het op het scherm verschijnen.

Hoe los ik dit op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Druk Windows toets plus X>Configuratiescherm>Toegankelijkheidscentrum>Het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken.

Kijk daar eens of één vinkje staat bij Filtertoetsen inschakelen...indien ja haal het vinkje weg klik op toepassen en ok!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Graag gedaan ;) .

Als je verder geen vragen hebt.

Mag je topic sluiten...Een topic afsluiten doe je door een klik op de knop "Modereer onderwerp" en dan te kiezen voor Sluiten.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.