Ga naar inhoud

geen hdmi


Aniek

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb net mijn niewe pc van azerty.nl ontvangen, en windows is aan het installeren.

maar toen ik de hdmi kabel in the pc stak zei mijn scherm geen dat die geen hdmi signaal ontving.

 

ik heb de kabel toen in de laptop getest, en daar ging die wel.

ik heb nu de andere kabel met de pc verbonden, maar die wil ik eigenlijk helemaal niet gebruiken.

 

wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aniek,

 

Laat eerst Windows volledig installeren op je computer. Laat vervolgens Windows Updates de meest recente updates eens downloaden voor je computer. Probeer nadien nog eens met dat HDMI kabeltje. Geeft dit nog altijd hetzelfde resultaat?

 

ik heb nu de andere kabel met de pc verbonden, maar die wil ik eigenlijk helemaal niet gebruiken.

Welke kabel is dat precies? Eveneens een HDMI-kabel of iets anders?

 

Kan je even aangeven welke van onderstaande kabels je wenst te gebruiken, en welke kabel je nu gebruikt?

 

connect-external-monitor-6.jpg

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

de updates zijn nog bezig, maar ik heb nog een ander probleem:

 

mijn azerty toetsenbord werkt als een qwerty toetsenbord... ik denk dat ik het bij de windows installatie verkeerd heb ingegeven, en ik krijg het niet veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Welke versie van Windows heb je geïnstalleerd? Om de wijzigingen aan je toetsenbord aan te brengen ziet dit er in Windows 8.1 als volgt uit:

 

Ga naar het Configuratiescherm > Klok, taal en land/regio > Taal

Klik vervolgens op 'Een taal toevoegen' en kies voor Nederlands (België) en toetsenbordindeling Belgisch (punt)

Bevestig met OK en verwijder eventueel andere talen uit de lijst.

Sluit alle vensters opnieuw met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows 7

 

en alle updates zijn nu uitgevoerd, ook alle drivers zijn geïnstalleerd... maar nog geen hdmi, ik zal proberen van een paar foto's te uploaden,

ik kan verkeerd zijn maar de aansluiting lijkt me nogal diep te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

 

Op Windows 7 ziet het er iets anders uit: Start > Configuratiescherm > Klok, taal en regio > Land en taal

Open het tabblad "Toetsenborden en talen" en klik op "Toetsenborden wijzigen..."

Kies voor Toevoegen en selecteer "Nederlands (België)" en "Belgisch (punt)". Bevestig met OK.

Plaats middels de knoppen deze taal helemaal bovenaan en verwijder eventueel alle andere talen.

Zorg dat in het dropdown menu bovenaan dit venster de standaardinvoertaal op Nederlands is ingesteld.

 

Bedankt voor de foto's van je computer! Eerlijk gezegd zie ik daar niet direct een probleem. Het kan al eens voorkomen dat de kast niet netjes aansluit bij het paneel, maar doorgaans levert dat geen problemen op.

 

Kan je even volgende uitvoeren aub:

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, ik had de verkeerde hdmi aansluiting... er zijn er nog andere... nu werkt het wel

 

dank u voor uw tijd :)

 

ik denk dat het logje niet meer nodig is, alles is ok nu

aangepast door Aniek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.