Ga naar inhoud

Start niet meer op


Aanbevolen berichten

hallo,

mijn zus heeft een packard bell, met vista premium erop geïnstalleerd bij aankoop. Er zijn altijd al problemen geweest met de laptop die niet meer opstart, en dan soms weer wel enz. Nu is het bij het punt aangekomen dat hij niets meer doet. Er is geen beeld waardoor ik niet weet wat hij aan het doen is. Het ligt niet aan de stroom, batterij of scherm... hij reageert wel op een cd, maar geeft niets weer. iemand enig idee voor een oplossing? (opnieuw installeren is geen optie omdat ze nog een taak moet hebben) kan ik misschien proberen met een linux cd die bestanden af de harde schijf kan halen? zoja, waar kan ik die halen?

alvast bedankt voor jullie hulp!!

mvg

Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij geen beeld geeft, en als jij aangeeft dat het aan de stroom kan liggen of de batterij, zou ik toch eens gaan kijken voor de garantie. Want als er iets kleins loszit, bijvoorbeeld je grafische kaart, of je processor (uitvallen van je laptop), dan kan de garantie je nog bijzonder goed helpen. Ga niet zelf lopen zoeken, als je er geen verstand van hebt. Zo wel, zou ik kijken of alles nog vast zit. Het kan zijn dat er een contact storing is. Kijk eerst of je garantie hebt, want als het hardware matig is en het gaat fout kun je nog weinig doen met de laptop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.