Ga naar inhoud

EaseUS Todo Backup Free is dat sneller om een backup te maken


christiana

Aanbevolen berichten

Oh, nu merk ik het: in mijn bericht (bericht nr 2) was ik vergeten te vertellen dat ik dus die EaseUS zèlf gebruik.  Mijn kloon duurt dus een (groot) kwartier - het hangt natuurlijk ook nog van je processor af.

 

en een hernea?  er zijn leuker dingen om te 'krijgen' Christina!  Ik hoop dat het vlug achter de rug is en dat je er niet teveel 'naweeën' van over houdt...

spoedig herstel dus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vandaag eens een backup gemaakt om eens te zien

 

die ease us todo heb ik niet geprobeerd omdat ik een trail kreeg

heb het met paragon backup gedaan maar kreeg maar iets van 27 gb

waar hij dan een backup van gemaakt heeft ? (zou die dat ingepakt hebben verkleind )

 

 

heb het ook met aomei backupper eens geprobeerd

(die zei dat mijn schijf waar ik het ging opzetten waarschijnlijk te klein was dus daar heb ik het niet mee geprobeerd stond nog meer dan 500 gb op )

 

zal later nog wel iets anders proberen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar uit, Christiana - maar denk eraan: als je systeem op een keer wèrkelijk crasht, moet je wel een opstart-cd van het backupporgramma bij de hand hebben - dus maak die voor het programma dat je uiteindelijk gaat gebruiken NU reeds - want dàn is het te laat.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee had wel een opstart cd gemaakt van windows 7 (maar geen backup van windows gemaakt omdat dat heel lang duurde )

 

dus kan ik die opstart cd niet gebruiken dan moet ik een opstart cd maken van paragon software ?

 

 

zit nog met een vraag die backup is maar 27 gb en mijn c schijf is  81 gb

is dat normaal

als het normaal is vind ik die paragon wel goed

zal nog eens naar de handleiding zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de verhouding 53/34 - maar als Paragon een backup maakt, kan je er wel gerust in zijn (als je het goed deed natuurlijk) want het is een goed programma. Maar ik ken het niet dus kan ik je er niet veel zinnigs over vertellen.

 

en ja: je moet dus van Paragon-zelf een bootdisk maken want die van Windows helpt alleen voor Windows. (en voor alle zekerheid maak ik er altijd twee - moest de eerste een brandfoutje hebben zit ik nog veilig.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.