Ga naar inhoud

vista


be_dup

Aanbevolen berichten

ké, koop dus windows vista(ultimate) en office 2007 (beide gevalideerd)

alles werkt perfect, behalve m'n windows live messenger...

'k heb al ong elke bestaande versie gedownload, alle patches geprobeerd,

mr nu ben 'k ten einde raad

Vanaf dat wlm opstart, aangemeld is, blokkeert heel dat kl*teding en kan 'k et just afsluiten

mss weet iemand van jullie oplossing?

thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is opgelost, probleem zat het dus dat windows messenger z'n service voor gedeelde mappen niet kon afsluiten om live messenger te verwijderen, moest dit dus eerst handmatig doen...

topic mag dus gesloten worden :)

ps: geef jullie toch nog de volledige mailtransactie mee

Beste (naam),

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger.

Mijn naam is Jelle en ik begrijp dat je problemen ondervindt met Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden van je vraag en voor het ongemak dat dit met zich heeft meegebracht.

Ik wil je vragen om het volgende te doen om de foutmelding met de usnjsvc op te lossen.

Verwijder alle gedeelde mappen die je hebt aangemaakt.

>>> Gedeelde mappen uitschakelen

1. Ga naar het hoofdvenster van Messenger.

2. Klik in het menu van Messenger op Extra en vervolgens op Opties.

3. Klik op Gedeelde mappen.

4. Controleer of de optie Gedeelde mappen uitschakelen (gebruik in plaats daarvan directe bestandsoverdracht) is ingeschakeld.

Klik nu op alle contactpersonen waarmee je een gedeelde map hebt en klik op verwijderen

Volg nadat je dit gedaan hebt de stappen op die ik hiervoor heb gegeven

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Jelle

Windows Live Messenger Support Team

--- Original Message ---

From : "Be Dup"

Sent : 07 June 2007 16:05:43 UTC

To : "Microsoft Customer Support"

Subject : RE: SRX1036813685ID - Windows Live Messenger:Ik kan me niet aanmelden:Ik krijg geen foutbericht

beste,

tijdens de desinstallatie van windows live messenger krijg ik de error van "usnjsvc"

hebt u misschien geen mogelijkheid om die service uit te schakelen, zodat ik wlm effectief kan verwijderen?

mvg.

be_dup

From: MSSGR.WNLV.EU.NL.NL.GEM.BFS.TS.T01.SPT.00.EM@css.one.microsoft.com

To: watsgebert@hotmail.com

CC:

Subject: RE: SRX1036813685ID - Windows Live Messenger:Ik kan me niet aanmelden:Ik krijg geen foutbericht

Date: Thu, 7 Jun 2007 13:07:51 +0000

Beste Bert,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger Support.

Mijn naam is Jelle en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het opstarten van Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

IK wil je vragen om Windows Live Messnger schoon te installeren

TE ONDERNEMEN STAPPEN

- Om Messenger schoon te installeren verzoeken we je de volgende stappen uit te voeren:

1. Verwijder Messenger van je computer.

a. Klik met de rechtermuisknop rechtsonder in de taakbalk op het Messenger icoontje en klik op "Afmelden."

b. Klik op "Start", "Uitvoeren", type "appwiz.cpl" in en druk op ENTER. Als je Windows Vista gebruikt, klik dan "Start" en type "control appwiz.cpl" en druk op ENTER.

c. Selecteer, in de lijst van de programmas die zijn geinstalleerd, "MSN Messenger" of "Windows Live Messenger" en klik op "Verwijderen"

d. Als je wordt gevraagd om te bevestigen of je het programma echt wilt verwijderen klik je op "Ja".

2. Verwijder de tijdelijke bestanden en mappen van je computer:

- Voor Windows Vista

a. Klik "Start", typ "cleanmgr" in het tekstveld en druk op ENTER.

b. In het Schijfopruimingsveld, klik "Alleen mijn bestanden".

c. Onder het tabblad Schijfopruimings, zorg er voor dat de volgende opties zijn geselecteerd:

- Gedownloade programma bestanden

- Tijdelijke Internet bestanden

- Tijdelijke bestanden

- Winterslaap bestandsopruiming (Hibernation File Cleaner)

- Installatie logbook bestanden (setup log files)

- Prullenbak

- Schermafbeeldingen (thumbnails)

- Tijdelijke Offline bestanden

- Offline bestanden

d. Bevestig dat je deze bestanden wilt verwijderen en laat Schrijfopruiming dan werken.

- Voor Microsoft Windows XP , Windows 2000, Windows Millennium Edition, en Windows 98

a. Klik op "Start", "Uitvoeren", voer "cleanmgr" in en druk op ENTER

b. Wanneer het gevraagd wordt klik je op "C:" in de lijst "Selecteer welke schijf je wilt schoonmaken" en klik op "OK".

Let op :

- Als je de harde schijf hebt gepartitioneerd, zal het programma CleanMgr je vragen om een schijf te selecteren

- Het programma Schrijfopruiming geeft weer hoeveel schijfruimte vrijgemaakt kan worden.

- Dit proces kan enkele minuten duren.

c. Zorg er voor dat in het tabblad "Schijfopruiming" de volgende opties zijn geselecteerd en verzeker jezelf ervan dat GEEN andere opties zijn geselecteerd:

- Gedownloade programma bestanden

- Tijdelijke Internet bestanden

- Tijdelijke bestanden

- Tijdelijke Offline bestanden

- Offline bestanden

d. Klik tweemaal op "OK".

3. Verwijder de registratie-sleutels die met Messenger zijn geassocieerd.

Belangrijk: Dit artikel bevat informatie over het bewerken van het register. Voordat je het register gaat bewerken, moet je er een back-up van maken en moet je weten hoe je het register kunt herstellen als er een probleem optreedt. Bezoek de volgende website voor meer informatie over het herstellen, bewerken en het maken van een back-up van het register:

http://support.microsoft.com/kb/256986

Waarschuwing: Onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat je het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor je eigen risico.

a. Klik "Start", "Uitvoeren" en typ

cmd

gevolgd door "OK".

Als je Windows Vista gebruikt: klik "Start", typ

cmd

gevold door ENTER.

b. Typ elk van de volgende commando's, gevolgd door ENTER:

REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\MSNMessenger

REG DELETE HKLM\Software\Microsoft\MSNMessenger

c. Typ "EXIT", gevolgd door ENTER.

4. Herstart de omputer.

5. Installeer Messenger opnieuw:

a. Start Internet Explorer en ga naar http://get.live.com/messenger/overview

b. Klik op "Gratis aanmelden" of "Nu downloaden".

d. Klik in het dialoogvenster "Beveiligingswaarschuwing" op "Uitvoeren" en voltooi de installatie

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Jelle

Windows Live Messenger Support

--- Original Message ---

From : "Be Dup"

Sent : 06 June 2007 14:55:57 UTC

To : "Microsoft Customer Support"

Subject : RE: SRX1036813685ID - Windows Live Messenger:Ik kan me niet aanmelden:Ik krijg geen foutbericht

Beste, bedankt voor uw snelle reactie, maar helaas heeft geen van uw oplossingen geholpen, heb geprobeerd msn te verwijderen en krijg foutmelding dat msn de service "usnjsvc" niet kan afsluiten... volgens mij zit daar ergens een probleem, maar dit is zeer moeilijk op te sporen daar er nog niet veel sites zijn die echte info kunnen geven over de services,drivers of werking van windows vista...

wel lees ik op verschillende forums dat veel mensen hetzelfde probleem hebben, maar die gebruiken dus amsn (alternatief, wat bij mij ook werkt...)

zijn er nog andere gekende problemen met communicatiestoornissen tussen msn en het uitvoeren van windows vista?

Mvg.

Bert Dupon

From: MSSGR.WNLV.EU.NL.NL.GEM.BFS.TS.T01.SPT.00.EM@css.one.microsoft.com

To: watsgebert@hotmail.com

CC:

Subject: RE: SRX1036813685ID - Windows Live Messenger:Ik kan me niet aanmelden:Ik krijg geen foutbericht

Date: Wed, 6 Jun 2007 14:11:58 +0000

BesteWindows Live Messenger gebruiker,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger Support.

Mijn naam is Jelle en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het vastlopen van Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We denken dat dit veroorzaakt wordt doordat je een verouderde versie van flash op je computer hebt. Windows Live Messenger en een verouderde versie van Flash veroorzaken bepaalde conflicten als Data Execution prevention van Windows Vista is ingeschakeld.

Probeer de volgende stappen om dit probleem op te lossen.

1. Controleer en installeer de nieuwste versie van flash op je systeem.

a. Wees er zeker van dat je de nieuwste versie van flash voor je besturingssysteem hebt door te gaan naar

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_15507

b. Deze website zal bekijken welke versie je op het ogenblik hebt geinstalleerd. Scroll naar beneden en bekijk aan de hand van de "Current Flash Player versions" tabel of je de nieuwste versie van flash op je computer hebt. Als dit het geval is, sla dan stappen c-e over en ga naar stap 2.

c. Verwijder de huidige versie van Flash door naar de onderstaande link te gaan en de stappen in het document te volgen:

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

d. Installeer de laatste versie van flash door te gaan naar: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

e. Start na de installatie je computer opnieuw op en probeer je opnieuw aan te melden bij Windows Live Messenger.

2 Als je gebruik maakt van een Acer computer, dan kan de volgende informatie van toepassing zijn op jou. Na onderzoek hebben we geleerd dat een aantal van onze klanten die Acer computers hebben met het Vista besturingssysteem, problemen ondervinden met Windows Live Messenger. Acer heeft een oplossing ontwikkeld dat je probleem kan oplossing. Ga naar onderstaande pagina voor details:

http://www.acerpanam.com/synapse/forms/portal20.cfm?recordid=1130&formid=3390&website=AcerPanAm.com/us&siteid=7293&words=all&keywords=&areaid=7

3. Het kan zijn dat je een (hulp-)programma van een derde partij voor een eerdere versie van Messenger, zoals Messenger Plus, SweetIM, Stuff Plug of Smiley Central. Verwijder deze hulpprogrammas, herinstalleer Messenger en bepaal of je weer kunt inloggen.

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Jelle

Windows Live Messenger Support

--- Original Message ---

From : watsgebert@hotmail.com

Sent : 05 June 2007 19:09:45 UTC

To : MSSGR.WNLV.EU.NL.NL.MSF.SEA.TS.T01.RTG.00.EM

Subject : Windows Live Messenger:Ik kan me niet aanmelden:Ik krijg geen foutbericht

Dienst: [service:]

Windows Live Messenger

Type probleem: [What type of problem do you have?]

Ik kan me niet aanmelden []

Ik krijg geen foutbericht []

Voor- en achternaam: [Full Name:]

Be Dup

Op welk e-mailadres wil je antwoord ontvangen? [What e-mail address would you like a response sent to?]

watsgebert@hotmail.com

E-mail adres van het account waarover je een vraag hebt: [Primary e-mail address/member ID associated with the account you are inquiring about:]

watsgebert@hotmail.com

Beschrijf je probleem of suggestie. Geef als je een probleem meldt de volgende gegevens op: datum en tijd waarop het zich voordeed, wat je op dat moment met het product deed en welke foutberichten eventueel werden weergegeven.

met windows vista wordt mijn live messenger telkens zonder enige waarschuwing afgesloten...?

gebruik vista ultimate op een amd 3800*, 2gb ram, standaard vga kaart. Ik weet zeker dat er ergens een bug zit in ofwel vista ofwel de msn live core. DEP heb ik zoals zovelen uitgeschakeld *te veel irritante warnings*, alsook accountbeheer troep, die meer kwaad dan goed doet.

Bestaat er een procedure of update om windows live messenger normaal met vista te laten werken?

mvg.

Be_dup

Welke versie van Messenger gebruikt u? (Klik in Messenger op Help en kies dan Info over Messenger voor de huidige versie.) [Which Version of Messenger are you running? (Within Messenger, click the ''Help'' menu and then select ''About'' to find the current version.)]

Windows Live Messenger 8.1

Frequentie van het probleem: [Frequency of the issue:]

Altijd aanwezig

Vanaf waar probeer je verbinding te maken? [Where are you trying to connect from?]

Lan van het huis

Over wat voor type Internet-verbinding beschik je?

Overig

Wie is je voice-serviceprovider?

Overig

Gebruik je een firewall? Zo ja, welke?

Overig

Welk besturingssysteem gebruik je?Windows Vista: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4 [Which operating system are you using?]

Welke browser gebruik je: Firefox2.0.0.4 [Which browser are you using]

Locatie: nl-nl - Nederlands (Nederland) [Location: nl-nl - Dutch (Netherlands)]

Type ondersteuning: E-mailondersteuning

Type of Support: E-mail Support

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.