Ga naar inhoud

Scherm Surface Pro 3


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

In het begin van het jaar heb ik een surface pro 3 gekocht. Jammer genoeg is het scherm hiervan kapot wegens een val. Nu is het zo dat microsoft zelf heeft gezegd dat ze de tablet niet repareren. Zij geven namelijk steeds een nieuw toestel ALS het onder garantie valt. ALS het NIET onder garantie valt doen ze niets en kan je alleen een nieuw toestel aanschaffen. Ik vind het nogal jammer dat ik zo'n duur toestel met bijhorende accessoires niet kan laten maken. Op internet heb ik al gezien dat het mogelijk is om het zelf te doen, maar wel zeer moeilijk en niet aan te raden. Overigens vind ik ook nergens een scherm dat ik zou kunnen kopen. 

 

Wat kan ik hieraan doen? Zijn er misschien plaatsen waar ik wel aan een (eventueel niet origineel) scherm kan geraken of heeft er misschien iemand ervaring met een soortgelijke situatie. Ik vind het nogal straf dat Microsoft er zelf NIETS aan doet.

 

Vriendelijke groeten,

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een zeer gevoelig en enorm kwetsbaar toestel dat helaas zo goed als onherstelbaar is ... vermoedelijk had je deze en deze info niet gelezen voor je dit aankocht.

 

Onderdelen zijn niet te vinden en de meeste herstellers beginnen er niet aan ... deze en deze blijkbaar wel, uiteraard met een stevig kostenplaatje ... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.