Ga naar inhoud

Traag downloads en internetsites


Gast Royal48

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw computer van een internetcomputerzaak gekocht met een top intel dual core 3.2 ghz en w xp opgezet.

Maar het openen van internetsites en downloaden van updates verloopt heel erg traag dat het steeds wordt afgebroken.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft meer met je netwerk(verbinding) te maken dan met je computer.

Welke verbinding heb je, kabel of ADSL (welke adsl-provider)?

Welk soort internet abonnement heb je? Kwestie van je theoretische snelheid te kennen.

Gebruik je een modem en een router (2 toestellen) of een gecombineerde modem/router? Graag merk en model (type) van die toestellen.

Gebruik je een kabel of ga je wireless? Merk en model (type) van de draadloze kaart of adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kabel verbinding van ziggo met meer dan 650 kb persec. Maar het ligt niet aan de verbinding of router want ik heb nog twee oudere computers op staan (pentium 3 & 4) dat geen probleem heeft met het downloaden/ internet - lan kabel.

Juist de nieuwe met TOP INTEL DUAL CORE 3.2 Ghz 1024 MB met een AS Rock 4Core 1600-D800 moederbord en een Realtek 8 102 E Family Fast Ethernet NIC heeft dit probleem.

Hoop dat je/ jullie mij kan helpen.

Royal48

Dat heeft meer met je netwerk(verbinding) te maken dan met je computer.

Welke verbinding heb je, kabel of ADSL (welke adsl-provider)?

Welk soort internet abonnement heb je? Kwestie van je theoretische snelheid te kennen.

Gebruik je een modem en een router (2 toestellen) of een gecombineerde modem/router? Graag merk en model (type) van die toestellen.

Gebruik je een kabel of ga je wireless? Merk en model (type) van de draadloze kaart of adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.