Ga naar inhoud

Fout in het script van Internet Explorer


Gast Compendium

Aanbevolen berichten

Gast Compendium

Beste ,

Sinds kort heb ik een nieuwe computer met Windows Vista Ultimate .

Sedert gisteren krijg ik volgende mededeling :

Fout in het script van Internet Explorer .

Kan er mij iemand helpen met :

1. Wat betekend dit ?

2. Hoe kan ik dat oplossen ?

Beste groeten ,

Compendium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Compendium

Beste ,

Ja , dat ging samen met die Rumtime fout .

Maar op heden krijg ik dat niet meer ,

enkel de mededeling : Fout in het script van internet Explorer .

Ik heb het nu teruggekregen , zie bijlage .

Dus van zodra ik internet opent verschijnt niet meer die Runtime fout maar : Fout in het script van Internet Explorer .

Ik zou graag van dit euvel verlost zijn .

Je mag me zeker telefoneren :

055/730016

0488/402425

Beste groeten ,

Compendium

Doc2.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wanneer krijg je deze fout, bij het starten van internet explorer of bij het bezoeken van een specifieke website? En probeer ander eens het specifieke bestandje een andere naam te geven. Voordat je dat doet, even internet explorer afsluiten, de locatie staat in je screenshotje, na de url dus de file ... Ga naar "computer" en ga op zoek naar het bestand, het kan echter wel zijn dat de map "appdata" verborgen is, als je het niet vind zal het waarschijnlijk verborgen zijn, terwijl je in die map staat, duw je op de linker alt toets op je toetsenbord, normaal komt er een extra balkje tevoorschijn, kies voor "extra", "map opties", "beeld", zoek in die lijst naar iets gelijkaardigs als toon verborgen mappen en bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.