Ga naar inhoud

PC start niet op: er verschijnt een blauw scherm (zie bijlage)


Brejen

Aanbevolen berichten

Gisteren had ik op mijn pc plots geen internet en netwerk meer.  Wanneer ik de pc herstartte kreeg ik het scherm te zien zoals in bijlage.

Ik heb opnieuw opgestart en F8 gedrukt om in veilige modus te komen.  Ik zie echter maar 2 opties nl normaal opstarten ofwel systeemherstel.  Wanneer ik voor systeemherstel kies dan krijg ik na enkele minuten de melding dat de computer niet automatisch kan hersteld worden.

Het is me 1x gelukt om in de veilige modus te komen.  maar dan verscheen plots na enige tijd ook dat blauwe scherm.

Weet iemand hier raad mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine aanvulling: het lukt me ondertussen wel om in de veilige modus te komen.  Wanneer ik opstart in veilige modus met netwerkmogelijkheden dan verschijnt het blauwe scherm.

Wanneer ik gewoon in veilige modus zonder netwerk opstart dan blijft de pc actief.

Ik heb gezocht naar een herstelpunt maar er verschijnt een melding dat er geen eerdere herstelpunten zijn.

zoeken naar windowsupdates ed gaat ook niet vermits ik geen internetverbinding heb.

Wanneer ik gewoon systeemherstel start dan krijg ik de melding dat automatisch herstel niet mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.