Ga naar inhoud

Surfen is niet mogelijk, internet geraken is onmogelijk


LudoVL

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

wie kan mij helpen om met mijn laptop terug op het internet te geraken.

 

De laptop is terug naar de fabrieksinstellingen gezet en sindsdien lukt het niet meer om op het internet te geraken. Wat ik ook doe, het lukt niet.

OnNze internetprovider is Telenet.

 

Wie helpt mij? a.u.b. ?

 

Dank bij voorbaat voor al uw reacties.....

 

Ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

 

dank voor uw reactie.

 

Momenteel hangt de laptop aan de kabel. De kabel werkt want met deze PC (dit is een andere) heb ik wél verbinding.

 

Deze laptop is een Windows 7. Maar ik had vóór ik hem terug naar de fabrieksinstelling zette, de mogelijkheid om naar Windows 10 te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Momenteel hangt de laptop aan de kabel. 

 

Je hebt dat probleem dus via kabel en draadloos. of.....?

 

Staat misschien de vliegtuigstand ingeschakeld?

 

Op welke manier is de laptop terug naar fabrieksinstellingen gezet? Om welke reden is fabrieksherstel uitgevoerd?

 

Als je naar configuratiescherm-> netwerkcentrum gaat.... welk netwerk zie je dan?

 

Geef het merk model en volledig modelnummer door van je laptop in het volgend bericht.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem doet zich zowel via de kabel als draadloos voor. Ik kan met de laptop gewoon niet op het internet. Helemaal niet.

 

Bij mij weten staat de mogelijkheid 'vliegtuigstand' niet op deze laptop.

 

Naar de fabrieksinstellingen is volledig gebeurd zoals het moet. Volgens 'Belarc Advisor' ontbraken er enkele belangrijke Windows Updates, blijkbaar had ik die niet geïnstalleerd. En ik kon die niet meer installeren.....

 

Merk: Samsung - volgens de sticker onderaan is het een Notebook, model NP-RV720, met officiële versie Windows 7 Prem OA

 

Dank voor het antwoord....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Volgens 'Belarc Advisor' ontbraken er enkele belangrijke Windows Updates, blijkbaar had ik die niet geïnstalleerd. En ik kon die niet meer installeren.....

 

 

 

 

Zulke software zorgt vaker voor problemen dan dat ze je PC verbeteren, in dit geval info die gegeven wordt en die gebruiker verkeerd gebruikt. En dan is nog de vraag vanop welke website heb je die software gedownload? 

 

 

Naar de fabrieksinstellingen is volledig gebeurd zoals het moet

 

 

Maar dan weet ik nog niet op welke manier dat gebeurt is??????

 

Als je het terug zetten naar fabrieksinstellingen uitvoert zoals het hoort staat je laptop terug zoals de dag van aankoop.

 

Via deze link kan je de handleiding bekijken (Engelstalig) omtrent de instellingen voor internet vanaf blz.63

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.