Ga naar inhoud

wifibereik


janmuuter

Aanbevolen berichten

Hoi

 

ik wil graag wifi van mij laptop beter ontvangen de router is ongeveer 60 meter hier vandaan krijg wifi van kpn hier buiten ontvang ik redelijk wifi maar binnen niet zo een versterker helpen voor buiten op te hangen voor binnen beter ontvangst te krijgen heb wel gelezen dat deze goed moet zijn alfa network 1000 mb usb wlan adapter

 

groeten jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

goedendag

 

krijg nu wel zonder extender verbinding ik heb van een andere campinggast wifi maar er zijn meerdere die van de zelfde router wifi krijgen en die hebben ook een versterker heb zo een vermoeden dat ze mij het signaal weg pakken hoe zou ik dat kunnen controleren?

 

met vriendelijke groet

 

janmuuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedendag

 

dit is de router van een camping gast zie bijlage,s smorgens heb ik redelijk wifi maar zo gauw s avonds helemaal geen bereik meer daarvoor wilde ik de wireless range extender inw 5000 plaatsen voor beter bereik deze heeft het gedaan maar opeens niet meer denk dat er nog twee versterkers in omloop zijn hoe kan ik dat zien?

 

met vriendelijke groet

 

janmuuter

 

 

post-19153-0-61977400-1443255674_thumb.p

post-19153-0-51921400-1443255697_thumb.p

post-19153-0-70110200-1443255710_thumb.p

post-19153-0-24242900-1443255724_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wifi blijft iets gevoeligs. Dat je in de ochtend redelijke verbinding hebt en in de avond niet meer kan al veroorzaakt worden doordat er in de avond meet stoorzenders als telefoons e.d. actief zijn.

Wat ik begrijp is dat je zelf de extender er tussen wilt hebben. Dit zul je toch even met de eigenaar moeten overleggen. De extender moet namelijk geconfigureerd worden aan de router van de camping. Dat hij het eerst wel heeft gedaan en nu niet zou al eenvoudig veroorzaakt kunnen zijn doordat er aan de router een kleine verandering heeft plaatsgevonden.

Mijn advies: overleg even met de eigenaar en kijk of je de extender aan de router mag koppelen. Daarna een goede plek op de camping zoeken waar je de extender mag plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.