Ga naar inhoud

wifibereik


janmuuter

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

de router is niet van de campingbaas is gewoon iemand die ook op de camping ligt heb nog met hem gesproken over wifi zou de router onder de tent gaan plaatsen i.p.v in de caravan maar nu is mij vraag toch ik had hem eerst zonder de eigenaar aan het werken gekregen zonder de router te gebruiken dus als hij iets verandert aan de router kan ik het vergeten

 

met vriendelijk groet,

 

janmuuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp met je laatste opmerking. Het plaatsen van het punt onder de tent zou inderdaad kunnen schelen. Daar je met hem gesproken hebt, lijkt het mij toch ook te doen dan je bijvoorbeeld middels bijvoorbeeld de WPS-functie je extender automatisch naar zijn router kunt configureren. Vandaar dat ik dus niet helemaal begrijp waarom je het kunt vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goededag

 

ik bedoelde als hij iets verandert aan zijn router kan ik natuurlijk niet weten weet dat als je zegt wps functie kan je het automatische doen,had toevallig een externe usb geinstalleerd om te kijken ik kwam twee keer de harrie de campingman tegen dus en zit nog ergens een extender er tussen in een had 47 procent ontvangt de ander 28 procent dus ik moet via mijne extender laten lopen wil nog niet zeggen dat die van 47 procent van harrie is als het van de andere extender is en hij schakelt hem uit niks meer daar ?

 

met vriendelijke groet,

 

janmuuter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je handleiding staat beschreven hoe je dit kunt doen. In ieder geval moet eerst de router aan cq geconfigureerd zijn. Daarna pas je de extender aan. Meestal kan dat via wps door eenvoudig de wps-knop op de router in te drukken en daarna die van de extender.

Voorwaarde is wel dat wps op de router geactiveerd staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen

 

de handleiding heb ik daar heb ik hem ook mee ingesteld,denk dat ik alles moet resetten van mijn laptop en daarna opnieuw instellen

als ik gewoon een draadloze adapter van de action gaan installeren doet hij het beter als van de laptop

wps knop weet ik maak rechtstreeks verbinding met mij adapter bedank voor het advies

 

mvg janmuuter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.