Ga naar inhoud

cad photoshop pc


oscar

Aanbevolen berichten

 
  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - voornamelijk cad 3d tekenen en foto bewerking en gewoon pc gebruik en eventueel als de videokaart goed genoeg is ook licht gamen maar hier moet niet naar gekeken worden.
  • Wat is mijn budget? - 1000 - 1200€
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - een samenstelling
  • Ga ik overklokken? - nee
  • Ga ik later upgraden? - eventueel later meer ram geheugen, een extra ssd, en eventueel later wifi
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - usb 3, een ssd
  • Ga ik zelf assembleren? - dacht dit zelf te assembleren lijkt mij intressant om te leren.
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - ja dacht windows 10 weet alleen nog niet als home goed is of pro voor mij voordelen heeft.
  • Ga ik zelf installeren? - ja
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? neen
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? een monitor dacht de dell u2515h te nemen dit is buiten het budget
  • Heb ik specifieke wensen? - een kleine kast dacht aan micro atx eventueel still maar dit is geen vereiste. had deze samenstelling op het oog. https://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B844311%5D=1&product%5B837546%5D=1&product%5B811428%5D=1&product%5B798304%5D=1&product%5B645239%5D=1&product%5B455750%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B641482%5D=1&product%5B840301%5D=1&product%5B729093%5D=1
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - in belgie en nee. Wou wel een qwerty pc nemen

          alvast bedankt oscar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg mooie samenstelling! Ziet er goed uit. 

 

De Home-variant van Windows 10 is voor de meeste gebruikers absoluut voldoende. De Pro-variant bevat enkele features die vooral voor bedrijven handig zijn, denk maar aan BitLocker bijvoorbeeld. 

 

De U2515H is inderdaad niet erg goedkoop, maar misschien is dit Dell scherm een geschiktere keus. Full HD, DisplayPort aansluiting en een prachtig IPS paneel voor de beste kleurenweergaves. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt

Alleen nu heb ik nog een probleem onder vonden. Met het lijstje te overlopen voor de besteling te plaatsen kwam ik er achter dat de cpu koeler te groot is. Volgens coolemaster is de max cpu koeler hoogte 155mm en de koeler is 159 hoog wat zou hier een goed alternatief voor zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles besteld en in elkaar gestoken alleen nu bleef de pc herstarten kreeg geen beeld.

Nu had ik met een ram stick geprobeerd en toen starte alles goed.

Alleen nu had de ram sticks eens gewisselt om te kijken als het moederbord of de stick deffect is maar nu doet geen van de 2 het meer. De pc blijft weer hersarten zonder bios of beeld.

Is er een manier om te kijken wat er mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk heel goed in de handleiding in welke slots de geheugenlatjes moeten zitten, je kan ook eens proberen op te starten met één RAM-latje, misschien is een van de twee defect. 

 

Kijk ook even in de handleiding van het moederbord of er een 'troubleshooting' gids aanwezig is. Ook nog zeker even alle aansluitingen dubbelchecken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.