Ga naar inhoud

Wat is het beste?


ampoel

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!!!!!

Ik heb een vraagje. Ik heb in februari een presentatie te doen over een schrijver en we mogen gebruiken wat we willen. Ik had dan natuurlijk gedacht om een soort van slideshow te maken. Maar het probleem is dat er daar geen computer is maar alleen een DVD speler (er is er één besteld met USB). Dus dan ga ik die slideshow branden op een dvd. Maar als ik daar een powerpoint van openoffice op brandt gaat dat dan of moet ik dat met een ander programma maken? En dan had ik nog één vraagje ik heb in de winkel gezien dat er verschillende dvd's zijn dvd+r, dvd-r, dvd+rw, dvd-rw en dan nog één. Wat is het verschil en is dat eenderd welke ik neem?

ALvast bedankt!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens moeten testen wat de mogelijkheden zijn van die DVDspeler, maar de meesten (voor presentatie dan) zijn het best bruikbaar (powerpoints spelen die dingen niet af) door je powerpoint te maken, op te slaan elke slide als .jpg file (kan automatisch met MS powerpoint, je moet niet knoeien met printscreens) en die als .jpg's op de DVD Branden.

Dan opent je dvdspeler dat als foto's, en dan kan je doormiddel van de next toets de volgende dia selecteren. BRanden als een video is ook mogelijk, maar dan kan je niet aangeven wanneer de volgende moet genomen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.