Ga naar inhoud

Welke videokaart raden jullie me aan?


LlanndurR

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen. Mijn huidige is een ATI Radeon X800 PRO.

Ik zoek een AGP-Videokaart want mijn moederbord ondersteund alleen AGP en PCI :frown:. Ik zal de videokaart vooral gebruiken voor games zoals GTA IV (die ik nu nog niet eens kan opstarten -_- ) , COD:WAW en TF2 (dat ik nu nog op middelmatige settings kan spelen..).

De kaart zal rond de 100 euro mogen kosten.

Wat raden jullie me aan? : >

Reportsysteemoverzicht.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor GTA 4 raad ik je aan om geen videokaart upgrade te doen. Er is niets beschikbaar op AGP dat GTA 4 redelijk kan draaien. Komt nog bij dat je voor 100€ ook geen echt degelijke grafische kaart kàn vinden, en dat je systeem zelf over te weinig ram beschikt om GTA 4 goed te draaien.

GTA4 is een van de zwaardere games die uit is voor PC's op dit moment, daarvoor moet je echt naar een nieuwe dualcore (2.8 gighz of meer) gaan, 4 gig ram eronder en een 4870 grafische kaart, maar daarvoor ben je in totaal makkelijk 500€ kwijt...

Een van de beste kaarten die nog uit is op AGP is de x1950pro, maar verwacht geen wonders als het aankomt op recente games. Videokaartland gaat zodanig snel dat je elk half jaar een nieuwe serie hebt die probleemloos 40à50% beter draait dan de voorgangers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laatste nieuwe kaart die op AGP is uitgekomen is de ati 3850

dit is een erg goede kaart voor veel recente games (is juist van de vorige generatie pas)

zwaarder dan dit zal je niet kunnen krijgen!

prijskaartje voor dit grapje...

120 harde euro's

Club 3d Hd 3850 Agp Edition :: Azerty Hardware

let op dat je met deze kaart ook echt geen GTA4 kan gaan spelen met fatsoenlijke instellingen.. op low zal hij al serieus moeite gaan hebben...

dus zoals masters zegt zou je in dit geval de overstap moeten maken naar een nieuw moederbord + cpu + werkgeheugen + videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.