Ga naar inhoud

BSOD


starsfighter

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb de voorbije 3 maanden al veel last gehad met mijn laptop.. Is al 3x in herstelling geweest omdat ie niet meer opstartte.

Er is al vanalles aan gebeurd, maar toen ik heb deze keer terug kreeg, had ik te maken met andere problemen: 

* Trager geworden (opstarten en in het algemeen)

* BSOD 

 

Dat laatste is als ik games opstart (heel raar want toen ik in het begin mijn game opstartte, ging het, maar nu niet meer.. Ik heb hem nu voor een kleine week terug)

 

De code die bij de BSOD staat: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED

 

Ik ben het nu een beetje beu geworden om hem steeds terug binnen te brengen.. 

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit deze geheugen configuratie er al in vanaf dat je deze laptop aankocht?

 

Slot #1
Type: DDR3
Grootte: 4096 MBytes
Fabrikant: Samsung
 

Slot #2

Type: DDR3
Grootte: 2048 MBytes
Fabrikant: Kingston

 

Je ziet wel vaker een configuratie van 6GB geheugen met latjes van verschillende grootte maar latjes van verschillende leveranciers lijkt me alvast een vreemd gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft niet slecht te zijn maar het geeft wel eens vreemde verschijnselen die moeilijk thuis te brengen zijn en aan het geheugen wordt vaak niet gedacht.

Sommige geheugen controllers hebben het wel al eens moeilijk met latjes van verschillende grootte en zeker als ze van verschillende leveranciers zijn.

Heb je al ooit eens een memory test gedaan op het geheugen?

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.