Ga naar inhoud

[OPGELOST] Menu ?!@%$# :evil:


Robinho

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een menu maar het werk niet 100%!

Hier heb je voorbeeld: KrijgerWebdesign

Als je bijvoorbeeld naar Portfolio gaat krijg je een mooi uitschuifbaar menu met Logo's en Referenties en Website's maar dat uitschuifbaar menu staat niet op de goede plek! Ik wil dat hij uitschuift precies onder die lijn, mij lukt het niet ! a.u.b. wie weet iets van zulke scripts?

(als je denkt te weten kan je mij even een pm sturen en dan stuur ik een Winrar terug met de scripts dan kan je het verandere)

Mijn spoor loopt dood!

Groetjes Robinho

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je trouwens je topics een beetje willen verminderen? en gewoon bij 1 topic blijven totdat het ene probleem opgelost is. Dan zou je verder kunnen vragen.

Als je namelijk nu dit probleem gaat oplossen terwijl je ook bezig bent met je andere probleem ga je conflicten krijgen. En dat levert weer een probleem op.

Dus hou het even bij 1 topic, want ik heb nu al 3 topics over dat ene menutje gezien hier. En dat heet SPAM

Dus als een moderator of hoger dit eventjes weg zou willen halen of even willen sluiten ;)

Met vriendelijke groet,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je trouwens je topics een beetje willen verminderen? en gewoon bij 1 topic blijven totdat het ene probleem opgelost is. Dan zou je verder kunnen vragen.

Als je namelijk nu dit probleem gaat oplossen terwijl je ook bezig bent met je andere probleem ga je conflicten krijgen. En dat levert weer een probleem op.

Dus hou het even bij 1 topic, want ik heb nu al 3 topics over dat ene menutje gezien hier. En dat heet SPAM

Dus als een moderator of hoger dit eventjes weg zou willen halen of even willen sluiten ;)

Met vriendelijke groet,

Leroy

Oké Sorry dan!

Maar ik wil het zo graag verandere maar het lukt gewoon niet!

Daarom ben ik ook zo hebberig geweest! omdat ik het wou weten:-)

Ma hoe moet ik mijn discussie sluiten dan?

Groetjes RObinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.