Ga naar inhoud

Kopiéren,email,ontvanger,


Blaker

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem met Vista voor de zoveelste keer , kan iemand mij bijstand verlenen.

De fout is ? Als ik een foto of een bestandje wil door sturen naar iemand , met kopiéren naar E-mail ontvanger dan staat het er wel in maar ik zie op de bovenste balk niet staan,Zenden of Ontvangen , en daarom kan ik het niet verzenden naar persoon die ik aangeduid heb .

Het eigenaardigste ervan,den dag daarvoor ging dat wel ?Mijn dank op voorbaat.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Internet Explorer. Kies in het menu 'Extra' voor 'Internet Opties'. Selecteer het tabblad 'programma's'. Klik onderaan op de knop 'Programma's instellen'. Klik op de link 'Uw standaardprogramma's instellen'. Selecteer links het mailprogramma dat u gebruikt en waarop uw mailaccount staat ingesteld en klik vervolgens op 'Dit programma als standaard instellen'.

Na een installatie van office kan het nog wel eens gebeuren dat outlook als standaard ingesteld wordt terwijl je eigenlijk werkt met windows mail. Dan kun je dergelijke problemen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.