Ga naar inhoud

D-link dwl-g122 usb adapter werkt niet


Drekes

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een windows xp home edition versie 2002 en de d-link dwl-g122 usb adapter en de dwl-g700AP wireless G acces point. Maar deze werkt niet. Ik heb de driver voor de usb adapter geinstalleerd via de cd-rom. Als ik bij apparaatbeheer kijk zegt hij dat het apparaat correct werkt, en als ik d-link connect wizard klik, krijg ik de volgende boodschap "Wireless adapter not found! Please insert the adapter now. Ik heb al vanalles geprobeerd andere driver en zo maar de adapter lijkt niet te starten. Als ik de pc opzet en het blauwe scherm krijg met "windows wordt gestart" werkt hij wel maar vanaf de gebruikersaccounts erop komen valt hij uit. Hopelijk weten jullie de oplossing want ik ben ten einde raad.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik heb een windows xp home edition versie 2002 en de d-link dwl-g122 usb adapter en de dwl-g700AP wireless G acces point. Maar deze werkt niet. Ik heb de driver voor de usb adapter geinstalleerd via de cd-rom. Als ik bij apparaatbeheer kijk zegt hij dat het apparaat correct werkt, en als ik d-link connect wizard klik, krijg ik de volgende boodschap "Wireless adapter not found! Please insert the adapter now. Ik heb al vanalles geprobeerd andere driver en zo maar de adapter lijkt niet te starten. Als ik de pc opzet en het blauwe scherm krijg met "windows wordt gestart" werkt hij wel maar vanaf de gebruikersaccounts erop komen valt hij uit. Hopelijk weten jullie de oplossing want ik ben ten einde raad.

Dank bij voorbaat.

Hoe weet je dat?? Bij mij werkt de draadloze verbinding dan net niet; verbinding word pas gemaakt bij het inloggen.

Heb je al een andere usb-poort geprobeerd?

Werkt die adapter wel op een andere pc?

Probeer eens het volgende.

Verwijder de drivers van de adapter en de adapter zelf.

Register opkuisen met CCleaner ofzo

Installeer de drivers (misschien eerst downloaden van de site van Dlink)

PC uitzetten.

Adapter inpluggen en dan de pc aanzetten.

Normaal start nu de wizzard op voor nieuwe hardware.

Gewoon de stappen volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.