Ga naar inhoud

USB adapter voor Wifi?


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb vandaag een desktop laten installeren met de Hauptwerk software voor mijn orgel.

De orgelbouwer heeft ons bij demonstratie uitgelegd, moest er ooit iets technisch niet in orde zijn dat dit meestal van op afstand kan opgelost worden.

 

Specificaties van zo'n desktop zijn o.a. het moederbord en RAM. Op Hauptwerkfora praten ze over moederborden 64 GB DDR. Zeer zware dus... Nu, dit is was buiten de kwestie. Ik ken bitter weinig van desktops, maar momenteel heb ik als ik het Wifi icoontje aanklik en aan de rechterkant verschijnt het 'blauwe scherm' weet hij geen draadloze netwerken in de buurt te vinden.

 

Door een aantal dingen te lezen, kwam ik o.m. te weten dat de meeste desktops over een extra (externe?) USB Wifi adapter moeten beschikken. Is het daarom dat ik nu bijv. geen internettoegang heb.

 

N.B. Het is tevens niet de bedoeling om constant mee op internet te zitten, want desktops met deze dure, zware software mogen enkel en alleen daarvoor worden gebruikt. Er zit trouwens ook geen virusscan op geïnstalleerd.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een aantal dingen te lezen, kwam ik o.m. te weten dat de meeste desktops over een extra (externe?) USB Wifi adapter moeten beschikken. Is het daarom dat ik nu bijv. geen internettoegang heb.

 

Nee, want dat moet je apart kopen zoals deze toestel

 

N.B. Het is tevens niet de bedoeling om constant mee op internet te zitten, want desktops met deze dure, zware software mogen enkel en alleen daarvoor worden gebruikt. Er zit trouwens ook geen virusscan op geïnstalleerd.

 

Je hebt absoluut géén zware software want het vraagt enkel Windows 64 bits en amper 2 GB geheugen en 6 GB harddisk ruimte

 

Je kan dus perfect antivirus installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.