Ga naar inhoud

toetsenbord en headset


jasper123

Aanbevolen berichten

Hallo Jasper,

 

Ben je een beetje bekend met Corsair?

 

Hier een Toetsenbord

Hier een Headset

 

Beide van het merk corsair. Bij elkaar kom ik €8,90 over je budget heen.

Maar je hebt dan wel een keyboard in je favoriete kleur en waarvan je elke toets kunt programmeren met Corsair software.

De headset is niet heel speciaal, maar er zit in ieder geval Ruisonderdrukking in de microfoon.

 

Mvg,

 

Sento_

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel ja had dat toetsenboord zelf ook al gezien. Ik kan dat toetsenboord voor 119 euro krijgen dicht bij mijn huis dus dan komt er iets meer geld beschikbaar voor mijn headset. Ik speel zelf counterstrike global offensive op redelijk niveau en vind een goede headset dus wel belangrijk. Ik had zelf de hyperx clouds gezien maar weet niet echt hoe goed die zijn.

 

mvg

jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je allemaal Belgische sites adviseert. En ik moet zeggen dat de prijzen daar wel veel hoger zijn dan bij Nederlandse webshops. Dus misschien zijn andere opties nog beter alleen heb je die niet opgenoemd omdat de prijs dan over mijn budget heen gaat

 

mvg 

jasper

aangepast door jasper123
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.