Ga naar inhoud

Bestand uit Image halen


GJP

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb in mijn huidige pc uiteraard een opstartschijf  C met win7, daarnaast een 2de nog omzeggens lege schijf van 2T zitten en op een externe schijf heb ik een image gemaakt van mijn vorige pc ( met True Image van Acronis).

Nu ben ik een bestand kwijt en ik denk dat dit misschien nog terug te vinden is in die image.

 

Twee vragen :

1) ik heb gezien dat je via True Image ook een image kan koppelen en zo deze gebruiken als virtuele schijf en daar eventueel dus bestanden van kan kopiëren.

Wanneer ik de weg volg volgens het programma dan kan ik de image wel selecteren maar krijg dan de foutmelding dat er geen letter kan gegeven worden aan de partitie(s) .

Hoe kan ik dit oplossen ?

 

2) Kan ik eventueel mijn volledige image terugzetten op de aanwezige lege schijf om dan zo aan de bestanden te kunnen komen ? Echter zonder gevaar dat mijn huidige C-schijf wordt overschreven ?

 

Hopelijk weet iemand raad !

 

Alvast dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Probleem is simpel opgelost.

Na wat speurwerk las ik dat je eenvoudig kan dubbelklikken op een .tib bestand om het te openen.

Zo gezegd, zo gedaan en inderdaad alle mappen komen dan te voorschijn.

 

Met dank aan allen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.