Ga naar inhoud

Beheer van mappen


Custard

Aanbevolen berichten

Hallo

 

 

Of dit topic hier nu thuis hoort weet ik niet???

 

Ik wil graag gehele mappen beheren en ze mezelf alleen toestaan. Er is maar 1 gebruiker van deze pc dus hoef ik niet al teveel aan te passen wie wel en niet...

Wat kan ik hiervoor doen?? Er zijn heel wat verschillende "gebruikers" waaruit je kan kiezen : MAKER EIGENAAR, SYSTEM, Gebruikers (home...) en Administrators (Home...)

 

Het probleem is meestal, omdat ik vrij veel muziek afhaal, dat ik ze gewoon niet kan aanpassen (het inhoudelijke van die bepaalde map). Is dit omdat het van iemand anders zijn pc ooit is afgehaald geweest via zijn blog/cloud of dergelijk???

 

Wat als ik de MAKER EIGENAAR toelaat mijn mappen te beheren? Kan dit slechte gevolgen hebben voor mijn pc? Ik heb al muziek afgehaald van over 7 jaar geleden en die mappen doen dan meestal raar zodat ik ze niet kan aanpassen.

 

En heeft dit ook effect zoals bvb een nieuwe pc gekocht en mijn harde schijven erop aangesloten. Kunnen die "OUDE" machtigingen invloed hebben op deze nieuwe pc???

 

 

Voor zover ik weet staan de instellingen allemaal standaard op "alles toestaan" voor SYSTEM & Administrators en de rest staat niet actief of "niet toegestaan" en Gebruikers alleen "lezen en weergeven".

 

Wat is hier allemaal het verschil??? Wie en wat systeem en ???????

 

Dank bij voorbaat!!!

aangepast door Custard
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.