Ga naar inhoud

Virus?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ter info, Deze laptop is nog onder garantie, Dat ik mijn data kwijt ben is een jammer zaak, het essentiele heb ik nog.

Morgen met die hap naar mijn PC-boer 

 

Denk echt dat het een hardware crash van de d-drive is, alles verloopt anders zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een terugkeer naar fabrieksinstellingen kan je meteen duidelijkheid geven en zal ook voorgesteld worden door de fabrikant wanneer je het toestel retourneert om gebruik te maken van je garantie.

 

Hou er rekening mee dat je voorafgaandelijk de nodige back-ups van al je persoonlijke bestanden dient te voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok,

 

volledig systeemherstel gedaan,back up persoonlijke bestanden is er niet.

 

het is echter geen herstel naar fabrieksinstellingen.... ttz kwam met Windows 10 en een hoop "acer"-ware, nu volledig herstel naar win 10.

 

D-schijf nog steeds vermist!

 

denk niet dat fabrieksherstellingen naar win 8 nog de moeite om te proberen is.

 

of toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus,

 

Gisteren avond dan nog een volledige herstel gedaan waarbij de persoonlijke bestanden niet behouden bleven.

 

Ik had gisterenavond nog steeds geen tweede HDD.

 

Wonderbaarlijk genoeg stond de vermiste drive er deze morgen terug .... als E-schijf!

 

Ik ben toch nog wat inlichtingen gaan vragen bij de pc-boer maar ben daar van een kale reis terug gekomen. Ik had de indruk dat die jongen enkel een verkoper was met zeer weinig kennis van informatica/windows/... (kende zelfs jullie forum niet  :winked: )

 

Na de installatie eerst AVG free geinstalleerd als basis AV.

Dan ben ik vlug begonnen met de belangrijkste files veilig te stellen.

 

Nu, 10 uur later nog steeds alles in orde. De aangekochte bitdefender gedownload met AVG controle en daarna geinstalleerd.

 

De pc gaat (nog) niet binnen ter reparatie want ze zullen toch geen fysische defecte kunnen ontdekken. Acer Care controles leveren 100% positiefresultaat op.

 

In ieder geval hartelijk dank voor je moeite en je tijd!!! Ik zet er hier een slotje op!

 

Tot later maar eens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.