Ga naar inhoud

Outlook verzend soms en soms niet


kurt5

Aanbevolen berichten

Heb de laatste tijd druk bezig geweest op het forum en ben hier nu terug met nog een probleem.

Heb er niet veel aan gedacht omdat ik mijn pc nog niet veel gebruikt heb.

 

Een 2-tal weken geleden heb ik in mijn pc een SSD gestoken.

Ik had daarvoor een HDD van 2TB verdeeld in 2 partities van elk 1 TB.

Op de eerste partitie stond windows en office en al mijn andere documeneten zoals word, exel powerpoint documenten en foto's en videos.

Op de 2de partitie stonden mijn games en andere software geïnstalleerd. De bedoeling was om besturingssoftware en Office op mijn ssd te zetten en alle andere data op de oude HDD van 2 TB te zetten die omgevormd zou worden van 2 partities van 1 TB naar 1 partitie van 2 TB.

Om mij voor te bereiden op de vervanging van mijn HDD had ik alle data veranderd, programma's weggedaan en herinstalleerd die niet meer op de SSD moesten staan.

Data van Outlook (de pst. bestanden) ook, ik had gemaakt dat hij ze terug herkende en  alles werkte goed.

Tot een paar dagen later mijn emails niet meer werden verstuurd of ontvangen. Herstel gedaan en testmail verstuurd. Overal zie ik de testmail, op mijn tel, via webmail behalve in mijn outlook zelf.

Nieuwe account aangemaakt met hetzelfde emailadres, alles werkte goed tot een half uur daarna, géén mails kunnen versturen en niet ontvangen. Bij send items geen emails.

Bij postvak uit géén emails, en toch heb ik er één verstuurd.

Nu werkt het weer normaal maar voor hoelang?

Bij het afsluiten staat er dat er mail in postvak uit zit, maar als ik kijk zie ik er géén staan.

Heb al anti-virus laten lopen (avg, betalend) maar die vind niets, malwarebytes ook niet.

Kan mij wel behelpen via webmail maar zou liever hebben dat outlook weer normaal werkt.

aangepast door kurt5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik zie dat je vragen onbeantwoord zijn gebleven. Hopelijk heb je toch een oplossing gevonden.

Laat ons eens weten hoe de stand van zaken nu is en of we alsnog iets voor u kunnen betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien dit onderwerp geen vervolg meer krijgt ga ik er vanuit dat je probleem opgelost is en wordt het afgesloten.

Indien je hier de draad toch nog wenst op te pikken, gelieve dit via PB aan één van de moderatoren te laten weten zodat het kan heropend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.