Ga naar inhoud

Geen internettoegang


amilo xi 2528

Aanbevolen berichten

Sluit je pc af.

Haal je externe netwerkapparaten zoals de modem, Router, Switch, een tiental seconden van de stroom en koppel ze in deze volgorde terug aan de stroom:

Modem van je provider.

Router (indien aanwezig)

switch (indien aanwezig)
Geef de respectievelijke apparaten tussentijds de tijd om zich in te stellen (zie ledjes);

Start je pc opnieuw op.

 

Wat is het resultaat?

 

Lees ook hier eens: http://www.pc-helpforum.be/forum/32-forum-handleidingen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG 2015 is in ieder geval al een verouderde versie (nu zitten we aan versie 2016). Maar als het om de Free(gratis) versie gaat dan gaat die je Internetverbinding niet rechtstreeks blokkeren hoor.

CCleaner bewaking komt op gepaste tijden met een pop-up, dat is sinds enige tijd normaal als je de bewakingsfunctie hebt aan staan.

Wat je met Firefox bedoelt, dat is me niet duidelijk.

 

Heb je mijn instructies van bericht #2 al uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens bij alle programma's kijken wat je allemaal aan beveiligingsprogramma's staan hebt, want wie weet heb je naast AVG nog andere antivirus programma's staan(wat niet zo zou mogen zijn).

Schakel al je beveiligingssoftware eens uit. Ook je firewall.

Herhaal dan mijn instructies van bericht #2 en zie er op toe dat je beveiligingsprogramma's zichzelf niet opnieuw inschakelen bij het herstarten van je computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.