Ga naar inhoud

Thuisgroep


ed97

Aanbevolen berichten

Heb W10 op E... DESKTOP en A... LAPTOP geïnstalleerd.
1) Was mij al opgevallen dat bij rechtsklikken op een map en "delen met", alleen de mogelijkheid bestaat om "delen beëindigen " te klikken maar er gebeurt niets.
   Dit lijkt mij eigenaardig want alle mappen staan dus gedeeld  en men kan het niet veranderen. Bij W7 had men de keuze tussen "niet delen", "delen alleen 

lezen" en "delen lezen en bewerken". 

2) Slaag er niet in om thuisgroep te maken.(is in W7 poepsimpel). Na veel proberen heb ik volgende situatie:

Op de desktop komt bij thuisgroep: "A op LAPTOP heeft een thuisgroep gemaakt in het netwerk" met de mogelijkheid een wachtwoord in te geven maar dat werkt niet.
Op de laptop krijg ik precies het zelfde: dus "A op LAPTOP ..." terwijl het E op DESKTOP zou moeten zijn.

Ik ben er éénmalig in geslaagd om op beide computers de thuisgroep te verwijderen. Kreeg dan nieuw wachtwoord maar ben weer in dezelfde situatie terecht gekomen.
Er is geen mogelijkheid om thuisgroep te verwijderen, wachtwoord te vinden of te veranderen . ..enz. Zaakje zit gewoon vast.
Meerdere heropstarts en probleemoplosser geeft geen oplossing.
Iemand raad? Heeft puntje 1 en 2 met elkaar te maken?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.