Ga naar inhoud

Toetsenbord


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb regelmatig contact met de mannen/dames ? van Pc help .

En dan krijg ik soms antwoorden terug met  : druk ctrl+v of ctrl + p of enz.

Dan heb je op de bovenste rij van het toetsenbord ook npog een rij kleinere toetsen , met een dubbele functie  ?

 

Hoe kan ik dit alles ergens terug vinden ,of hebben jullie een site waar in staat waar het allemaal voor dient ?

 

Ik kom tot deze vraag , omdat ik gisteren geinformeerd heb in een winkel hoe ik mijn laptop op de tv aan moet sluiten , en of ik dan ook met toetsen moet werken om iets te activeren of uit te schakelen .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dan heb je op de bovenste rij van het toetsenbord ook npog een rij kleinere toetsen , met een dubbele functie  ?

Bovenste F toetsen zijn meestal om in BIOS te geraken ESC/DEl/F2/10/12...F5 is om website pagina te verversen.

De symbolen er onder bestaan alleen bij laptop...zo ver ik weet.

Die laat je werken met de FN toets meestal onderaan naast CTRL.

Zeg maar iets..bij mij is FN plus F7 scherm uit zetten...zo kun je Wifi uitschakelen/geluid harder stiller maken en nog meer...

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het mailtje , hier ben ik al blij mee , want dit zocht ik .

Maar nu het onderste episteltje van mijn vraag ,

Weet je ook hoe ik mijn laptop op de tv aan moet sluiten ?

Voor zover ik heb begrepen gaat dat met een HDMI kabel.

Maar moet ik dan verder nog iets doen , of de kabel van de tv er uit o.i.d.

Ik had begrepen dat ik dus in de bovenste rij van mijn laptoptoetsenbord moest omschakelen naar beeld

van de laptop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar moet ik dan verder nog iets doen , of de kabel van de tv er uit o.i.d.

Indien je de zelfde HDMI kabel,gaat gebruiken die nu aangesloten is van digicorder of....naar tv,zou het moeten werken.

Indien je tweede kabel gaat gebruiken,moet je instelling in je tv veranderen van HDMI poort...bij noemt dat knopje source op de afstandsbediening .Misschien moet je pc ook nog iets doen...heb dit eens gedaan heel lang geleden.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.